Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Great success... 2 uker med vår hver, så begynner det og snø bare timer etter sommerhjula er på.... Osjjjjj! Noe galt med værsystemet i detta landet [-X

Et lite tips er å se på langtidsvarsel for været. Vi lever i 2013. Sånt finnes på det O'store internett. Tro det eller ei. :)

Ikke alltid å stole på, det vet jeg, men du verden. Vi er kun i midten av MARS. Og hvor bor vi? Norge. Jepp. 3 ord som ikke passer veldig bra sammen er akkurat disse. Sommerhjul, Mars, Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de av dere som lurer på hvorfor jeg ikke får slædde med bilene lenger.... Jeg har en datter og kona vil ikke at jeg skal kræsje og dø (satt på spissen) eller miste lappen...

Går glipp av mye i livet hvis man dør som 20-30 åring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Great success... 2 uker med vår hver, så begynner det og snø bare timer etter sommerhjula er på.... Osjjjjj! Noe galt med værsystemet i detta landet [-X

Et lite tips er å se på langtidsvarsel for været. Vi lever i 2013. Sånt finnes på det O'store internett. Tro det eller ei. :)

Ikke alltid å stole på, det vet jeg, men du verden. Vi er kun i midten av MARS. Og hvor bor vi? Norge. Jepp. 3 ord som ikke passer veldig bra sammen er akkurat disse. Sommerhjul, Mars, Norge.

Men.... alt jeg klarte og få med meg var like vell 3 ting.... "Sol, tørre veier, plussgrader".... = Sommerhjul 8)

Mars er bare ett ord.... og en planet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Great success... 2 uker med vår hver, så begynner det og snø bare timer etter sommerhjula er på.... Osjjjjj! Noe galt med værsystemet i detta landet [-X

Et lite tips er å se på langtidsvarsel for været. Vi lever i 2013. Sånt finnes på det O'store internett. Tro det eller ei. :)

Ikke alltid å stole på, det vet jeg, men du verden. Vi er kun i midten av MARS. Og hvor bor vi? Norge. Jepp. 3 ord som ikke passer veldig bra sammen er akkurat disse. Sommerhjul, Mars, Norge.

Døøh, det der er typisk "forholdsvis nyoppkjørt" fakter.. Jeg gjorde akkurat det samme de første årene jeg hadde lappen :lol: Sommerhjula kom på første dagen det ble bare veier, selv om det var i februar.. Så ble det byttet om 5-6 ganger frem og tilbake før sommerhjula fikk stå på uten mere snøfall i slutten av mars/starten på april ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Great success... 2 uker med vår hver, så begynner det og snø bare timer etter sommerhjula er på.... Osjjjjj! Noe galt med værsystemet i detta landet [-X

Et lite tips er å se på langtidsvarsel for været. Vi lever i 2013. Sånt finnes på det O'store internett. Tro det eller ei. :)

Ikke alltid å stole på, det vet jeg, men du verden. Vi er kun i midten av MARS. Og hvor bor vi? Norge. Jepp. 3 ord som ikke passer veldig bra sammen er akkurat disse. Sommerhjul, Mars, Norge.

Men.... alt jeg klarte og få med meg var like vell 3 ting.... "Sol, tørre veier, plussgrader".... = Sommerhjul 8)

Mars er bare ett ord.... og en planet..

Skal du sette det sånn, så er Mars også en sjokolade.

Bruker man hodet, så venter man til snøen VIRKELIG er borte. Er det førstemann til å ha på sommerhjula i Sandefjord/Larvik? :) Kanskje du får en sjokolade (Mars), om du er førstemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Great success... 2 uker med vår hver, så begynner det og snø bare timer etter sommerhjula er på.... Osjjjjj! Noe galt med værsystemet i detta landet [-X

Et lite tips er å se på langtidsvarsel for været. Vi lever i 2013. Sånt finnes på det O'store internett. Tro det eller ei. :)

Ikke alltid å stole på, det vet jeg, men du verden. Vi er kun i midten av MARS. Og hvor bor vi? Norge. Jepp. 3 ord som ikke passer veldig bra sammen er akkurat disse. Sommerhjul, Mars, Norge.

Døøh, det der er typisk "forholdsvis nyoppkjørt" fakter.. Jeg gjorde akkurat det samme de første årene jeg hadde lappen :lol: Sommerhjula kom på første dagen det ble bare veier, selv om det var i februar.. Så ble det byttet om 5-6 ganger frem og tilbake før sommerhjula fikk stå på uten mere snøfall i slutten av mars/starten på april ;)

Haha, jo, jeg gjorde det samme når jeg fikk E34'en. Men det var som regel 1. April når jeg satt dem på. Ville heller være sikker. Kan ha noe med at jeg havna på taket med førstebilen min samme vinteren. Så jeg hadde mine forhåndsregler om når dekka skulle være på osv. Men jo, jeg skjønner hvorfor hjula kommer fort på. :D Det er alltid en glede!

Hadde det ikke vært for at bilen min står hos BMW nå, så ville det ikke tatt lange tida før sommerhjula hadde vært på den heller. Meeeeen, må nok få orden på bilen først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hode? Det må ha falt av på vegen... kanskje ved fylte 18år når man først fikk lappen, bakhjulstrekker, adgang på øl ....etc.... kanskje tidligere også....

Holdt igjen lenge.... men når jeg var nede i Arendal her om dagen på den store parkeringsplassen til haresenteret og det kom en nyere 3 sere med helt ut psyka svære, feite, breie - nyyyydelig stanca sommerhjul på.... og jeg sto der med vinterhjul.... da følte jeg meg passe dumm ass...

Tenk og ha på vinterhjul når det er sol å tørre veier? SKJER IKKE!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de av dere som lurer på hvorfor jeg ikke får slædde med bilene lenger.... Jeg har en datter og kona vil ikke at jeg skal kræsje og dø (satt på spissen) eller miste lappen...

Det dem ikke vet, har dem ikke godt av ;) Når det gjelder lappen, sjekk ut denne http://www.side3.no/article3584585.ece

Oslo politiet er dessverre ikke like snille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hode? Det må ha falt av på vegen... kanskje ved fylte 18år når man først fikk lappen, bakhjulstrekker, adgang på øl ....etc.... kanskje tidligere også....

Holdt igjen lenge.... men når jeg var nede i Arendal her om dagen på den store parkeringsplassen til haresenteret og det kom en nyere 3 sere med helt ut psyka svære, feite, breie - nyyyydelig stanca sommerhjul på.... og jeg sto der med vinterhjul.... da følte jeg meg passe dumm ass...

Tenk og ha på vinterhjul når det er sol å tørre veier? SKJER IKKE!!! :)

Føler du deg ikke dum med ett slikt innlegg!? er en grunn til at folk før har mobbet deg pga mangel på iq og kunnskap til å ikke skrive idiotiske innlegg.. Om denne nyere treern kom kjørende med "stanca" felger.. hva vet du om han kun bruker den bilen på sommern? kanskje han var ute og luftet den? kanskje han kjører dritforsiktig på vei hjem til garasjen i fare for is på veiene? At du følte deg dum med vinterdekk viser bare at du er dum... året rundt...uavhengig av hjulene... Og har ikke du en haug av en e36? Kanskje du følte deg dum fordi han hadde en nyere bil enn deg?

Lurer på hvor lenge du kommer til å beholde lappen denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler litt på denne for tiden. Trenger en familiebørse. Er prisen fair til den bilen? Hvordan er disse bilene med denne motoren generelt sett? Virker veldig greit utstyrt også. Rust osv vet jeg om hva som ruster.

Kom gjerne med innspill gutter. Trenger raske svar :D VET det er noen (Mange) E39 kyndige personer her som kan disse ut og inn. Jeg selv er blank..

Denne det er snakk om: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39218116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...