[space] Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Hehe, som sagt subber jeg allerede nedi når jeg kjører ned i parkeringshuset. Det KAN være skvettlappene fremme, men bunnpanna er skremmende lav på disse. Subbet jo ikke nedi ned z4'en, som var rimelig godt senka, men som også har kortere avstand mellom hjula.
-Roger- Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Nei, Nå er det nok Oslo! Bare å komme seg hjem igjen så jeg får tid til å begynne på friuken min!
Clerion Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Bra du blir kvitt utlendingene Wicky ;D Hyggelig å hilse på forresten! Får ta en babb nestegang
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 ja var søtt å si heeeiii Haha ja du får spandere babb next time! hmmm...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Har forresten fått meg ny "drømmebil"... http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=28219874
VegarVS Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 President Bush tried, and failed. President Clinton tried, and failed. President Obama tried, and succeeded. The moral of this is... If you want someone dead, hire a black man...
Erik89 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Den så ikke dum ut det Wicky Bmwlærling: Haha, men det vet vi jo fra før av Politiet melder de har pågrepet noen av Osama Bin Ladens slektninger! De personene som nå sitter fengslet er Osamas mor, Marme Laden og de to brødrene Sjoko Laden og Remu Laden. Hans søster PinaCo Laden ble pågrepet lørdag kveld. Nå leter de etter kusina, Sal Laden og hans senile bestefar Hvor-var-det Jeg Laden.
VegarVS Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Den så ikke dum ut det Wicky Bmwlærling: Haha, men det vet vi jo fra før av Politiet melder de har pågrepet noen av Osama Bin Ladens slektninger! De personene som nå sitter fengslet er Osamas mor, Marme Laden og de to brødrene Sjoko Laden og Remu Laden. Hans søster PinaCo Laden ble pågrepet lørdag kveld. Nå leter de etter kusina, Sal Laden og hans senile bestefar Hvor-var-det Jeg Laden. hehe, konge
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 faen så syyyykt mye utstyr...dog rart at en slik bil selges på auksjon.... Men om jeg hadde hatt en 750iL hadde jeg faen meg hatt modelbetegnelse bak og beholdt kromlistene på taket!
noekult Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Men om jeg hadde hatt en 750iL hadde jeg faen meg hatt modelbetegnelse bak Hahaha +1!! Betaler du noen hundre tusen ekstra for grommere motor så har du skryterett slik jeg ser det! Apropos 7-series... Jeg elsker F01...
grimfer Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 faen så syyyykt mye utstyr...dog rart at en slik bil selges på auksjon....quote] Kan jo være at den har vært stjålet og gjenfunnet etter oppgjøret eller kjøpt inn i et firma som har gått konk eller noe slikt. Ganske mange dyre biler som blir kjøpt av litt overivrige investorer!
VegarVS Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 f01 er vel noe av det beste jeg har kjørt.. 750ix, tunet med hartge 590 hp
Anbefalte innlegg