Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Gjensidige skulle ha 30 for min, hehe :P

Sparebank 1 skulle ha 15 :P

Så er ikke så mye det egentlig, alltid hatt forsikring på meg for og spare bonus :)

Gjensidige skulle ha 89.000 på meg.. "Kun" 13.000 på min mor med full bonus og alt som tenkes kan.. Galskap for en 3-serie.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en tilhenger i Bergen men bor i Trøndelag. Noen som skal denne veien som har krok? Jeg betaler 1000,- til den som har muligheten til å ta den med. På mandag drar jeg å henter den selv om ingen biter på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dinepenger.no/bruke/styr-unn ... e/20345125

Først og fremst, fantastisk hvordan alle som blir lurt av alt mulig jallagreier på nett i etterpåklokskapens lys skal advare andre mot å bli lurt! Har de aldri lest en artikkel før der noen er lurt, og advarer mot det? Om de har, og fremdeles har blitt lurt selv, så forstår de vel at en slik advarsel ikke fungerer? Punkt to, slike fjotter som blir lurt på nettet er akkurat de jeg ikke vil ha nettsikkerhets-tips av, de er jo ikke akkurat eksperter på feltet. Hu der vet sikkert at akkurat den sida som lurte ho nå er humbug, men går på en annen svindel om noen år.

Punkt tre:

"– Jeg er høyt utdannet, jobber som lærer i videregående skole, er 31 år og veldig vant med å handle på nett. Jeg trodde rett og slett at annonsene på Facebook hadde vært gjennom en form for kvalitetssikring. Når jeg tror det, er det nok mange som står i fare for å bli lurt, sier Nordengen."

Høye tanker om seg selv? Når JEG blir lurt, ja da hadde sikkert alle andre blitt lurt også, rene tilfeldigheter som gjør at ikke hele norges befolkning står fram som offer i saken. Hu er jo så høyt utdanna, så det skal et geni av proporsjoner til for å lure penger ut av hu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk helt enig. Altfor mange idioter som går fem på og skal "advare". Likt er det med Nigeria-svindel også.

Om man blir lurt på slikt, ja da fortjener man det faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkka start på dagen domenekontrolleren har gått ned her og telefonen ringer i ett, sikkert 200 kunder som lurer på hvorfor ikke de kommer inn på serveren *sukk*

Hva jobber du med? :)

It konsulent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkka start på dagen domenekontrolleren har gått ned her og telefonen ringer i ett, sikkert 200 kunder som lurer på hvorfor ikke de kommer inn på serveren *sukk*

Hva jobber du med? :)

It konsulent ;)

går igjennnom Avtale vi har med TDC nå mye rart, noen som kan forklare dette her?

først har vi Fiber 50mbit's den er jo greit

Men så har vi internett access under der igjen

på hele 17 000 pr kvartal

som står på en helt annen lokasjon, en der vi har Fiber nettet.

er det ikke meningen at ISP skal stå får den delen? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkka start på dagen domenekontrolleren har gått ned her og telefonen ringer i ett, sikkert 200 kunder som lurer på hvorfor ikke de kommer inn på serveren *sukk*

Hva jobber du med? :)

It konsulent ;)

går igjennnom Avtale vi har med TDC nå mye rart, noen som kan forklare dette her?

først har vi Fiber 50mbit's den er jo greit

Men så har vi internett access under der igjen

på hele 17 000 pr kvartal

som står på en helt annen lokasjon, en der vi har Fiber nettet.

er det ikke meningen at ISP skal stå får den delen? :roll:

Det der høres jo vilt ut?

internett acsess skal jo være i samme som 50 mbiten?

Har hjulpet mange bedrifter med og bytte levrandør og det har aldri forekommet et slikt ekstra bekostning på 17k på internett acsess. eneste ekstrakostnaden jeg har vært borti er enten graving til lokalet og ekstra kostnad på fast ip.

Trur du enten får presse de eller bytte levrandør.

Stenbakken: var ikke du it konsulent på en skole?

Over til domene kontrolleren har nå endelig fått den opp og roet ned sjefene mine, han ene blei jo nesten helt fra seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superstar felgene er jo skamdyre, men akk så rå.

Kunne aldri hatt så dyre felger. Hadde har hjertet i halsen om madammen hadde lånt bilen..

En kompis av meg har ett sett 9+10.5x19 liggende som han ga 7000 for og trodde de ville være billige å pusse opp, han måtte jaggu tro om igjen ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er IKT lærling på en skole, men blir jo det samme som IT-konsulent :P

Med tanke på at jeg er rådgiver, oversikt over drift og nettverk og også litt hardware bytte som hdd, tastatur og vifter.

Har selv vært ikt lærling på skole :D og system ansvarlig på en annen skole, er ikke akuratt den værste plassen og være men desverre lærer man ikke like mye der som i privat sektor :)

lenge igjen av lærling tiden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...