Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er IKT lærling på en skole, men blir jo det samme som IT-konsulent :P

Med tanke på at jeg er rådgiver, oversikt over drift og nettverk og også litt hardware bytte som hdd, tastatur og vifter.

Har selv vært ikt lærling på skole :D og system ansvarlig på en annen skole, er ikke akuratt den værste plassen og være men desverre lærer man ikke like mye der som i privat sektor :)

lenge igjen av lærling tiden da?

Kunne ikke vært mer enig, lærer litt lite dessverre, men leser meg opp på en del forskjellig som css, html og java.

Samt at jeg driver med litt linux :)

Har igjen 1,5 år nå, startet i August og har allerede en del ansvar, har det aller meste av elev problemer osv, mens admin har servere. Er kun vi to som er her nå, på 450 elever :)

Vil søke meg til privat sektor etter endt læretid, eller gå webdesign som bachlorgrad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superstar felgene er jo skamdyre, men akk så rå.

Kunne aldri hatt så dyre felger. Hadde har hjertet i halsen om madammen hadde lånt bilen..

En kompis av meg har ett sett 9+10.5x19 liggende som han ga 7000 for og trodde de ville være billige å pusse opp, han måtte jaggu tro om igjen ja!!

Mener jeg leste om en Bertone Volvo for noen år siden. Mener det var 780 eller noe slikt, V8 hadde den iallefall. Tror de Superstar felgene kostet noe sånt som 40.000,-...

Snakk om å ødelegge dagen om du tar en fortauskant i et svakt øyeblikk :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er IKT lærling på en skole, men blir jo det samme som IT-konsulent :P

Med tanke på at jeg er rådgiver, oversikt over drift og nettverk og også litt hardware bytte som hdd, tastatur og vifter.

Har selv vært ikt lærling på skole :D og system ansvarlig på en annen skole, er ikke akuratt den værste plassen og være men desverre lærer man ikke like mye der som i privat sektor :)

lenge igjen av lærling tiden da?

Kunne ikke vært mer enig, lærer litt lite dessverre, men leser meg opp på en del forskjellig som css, html og java.

Samt at jeg driver med litt linux :)

Har igjen 1,5 år nå, startet i August og har allerede en del ansvar, har det aller meste av elev problemer osv, mens admin har servere. Er kun vi to som er her nå, på 450 elever :)

Vil søke meg til privat sektor etter endt læretid, eller gå webdesign som bachlorgrad

Stemmer husker jeg var lærling og han som hadde ansvar for meg var tilgjengelig 1 time i uka for meg og serveren kræsjet da svetta jeg jævlig. men går mye i de samme problemene koble prosjektor word problemer osv.

Overgangen fra offentlig til privat er stor, i dag blir jeg kursa og sertivifsert osv er vel egentlig en ingeniør snart men tittelen min er konsulent

eneste jeg ikke rører på jobb er html java osv, men servere, nettverk, pcer og salg er mine egenskaper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan være galt når fjærene foran vrir seg på demperen (ved rattutslag e.l.) ? E46

Topplagre er helt nye. Kjørt på i 2 dager. Det er montert ny senk, ikke coilovers. (fjærer+dempere+topplagre)

Det er ikke skive mellom fjærskåler og topplagre. Det er skiver der på deletegningen, men står på delenummeret at det er til E34, så regner med E34 og E46 deler samme tegning, bare at noen deler er til bare en av modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superstar felgene er jo skamdyre, men akk så rå.

Kunne aldri hatt så dyre felger. Hadde har hjertet i halsen om madammen hadde lånt bilen..

En kompis av meg har ett sett 9+10.5x19 liggende som han ga 7000 for og trodde de ville være billige å pusse opp, han måtte jaggu tro om igjen ja!!

Mener jeg leste om en Bertone Volvo for noen år siden. Mener det var 780 eller noe slikt, V8 hadde den iallefall. Tror de Superstar felgene kostet noe sånt som 40.000,-...

Snakk om å ødelegge dagen om du tar en fortauskant i et svakt øyeblikk :mrgreen:

De han kjøpte var kantkjørte, tror det kom på rundt 20.000 å pusse dem opp med stripping, lakk og nye baner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg, her går det meste greit egentlig, men skrivere under eksamen er et slit:p

Jobber litt som ekstrahjelp på et lager i en privat bedrift, og min far jobber også privat, og vært med han litt. og må si at jeg liker privat sektor egentlig :)

Slik som sjefen hans sa, at hadde jeg jobbet der fast og hadde lyst på et kurs/eller en sertifikasjon så var det bare og si ifra så gikk det på jobben sin regning :P

Dessuten kan jeg jo ikke nekte for at jeg også liker at lønnsnivået også er høyere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er IKT lærling på en skole, men blir jo det samme som IT-konsulent :P

Med tanke på at jeg er rådgiver, oversikt over drift og nettverk og også litt hardware bytte som hdd, tastatur og vifter.

Har selv vært ikt lærling på skole :D og system ansvarlig på en annen skole, er ikke akuratt den værste plassen og være men desverre lærer man ikke like mye der som i privat sektor :)

lenge igjen av lærling tiden da?

Har selv vært lærling på en skole

nå har jeg oppgradert til IT koordinator hos Veidekke.

ja nå blir det bytta av leverandør her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superstar felgene er jo skamdyre, men akk så rå.

Kunne aldri hatt så dyre felger. Hadde har hjertet i halsen om madammen hadde lånt bilen..

En kompis av meg har ett sett 9+10.5x19 liggende som han ga 7000 for og trodde de ville være billige å pusse opp, han måtte jaggu tro om igjen ja!!

Mener jeg leste om en Bertone Volvo for noen år siden. Mener det var 780 eller noe slikt, V8 hadde den iallefall. Tror de Superstar felgene kostet noe sånt som 40.000,-...

Snakk om å ødelegge dagen om du tar en fortauskant i et svakt øyeblikk :mrgreen:

De han kjøpte var kantkjørte, tror det kom på rundt 20.000 å pusse dem opp med stripping, lakk og nye baner.

50 koster de vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva dette er for noe rart? Skulle tro det var noe Webasto greier, men ser ikke noe i utstyrslisten.

http://images.bimmers.no/files/os4rbjgt3k3c1hju9ekq.jpg

http://images.bimmers.no/files/4fo1t85lahyz0rq6xh5m.jpg

Uten at jeg har satt meg noe inn i det, er det øverste noe timer-greier for varmeapparatet. Man kan stille det inn på klokkeslett og slikt. I motsetning til f.eks. Webasto går dette på strøm.

Det nederste er bare innstillinger på hvor og hvordan luften skal blåse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva dette er for noe rart? Skulle tro det var noe Webasto greier, men ser ikke noe i utstyrslisten.

http://images.bimmers.no/files/os4rbjgt3k3c1hju9ekq.jpg

http://images.bimmers.no/files/4fo1t85lahyz0rq6xh5m.jpg

Uten at jeg har satt meg noe inn i det, er det øverste noe timer-greier for varmeapparatet. Man kan stille det inn på klokkeslett og slikt. I motsetning til f.eks. Webasto går dette på strøm.

Det nederste er bare innstillinger på hvor og hvordan luften skal blåse.

Så jeg har en elektrisk varmer som varmer luften i bilen, eller kjølevæske, olje og luft? Skikkelig batteri-killer å bruke den der i minusgrader tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...