Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det høres jo veldig bra ut egentlig! har mye kjentfolk i området oppsal, så har fått sansen for det, samt at det er svært lite kø derifra og til jobben min, men for din del ser jeg jo at det blir enklere å bo mot kjelsås ;)

Du har fine planer også virker det som, så du skal få lov til å hjelpe meg med det elektriske, for spotter, varmefolie, høyttalere i tak osv vil jeg også ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp noen ordentlige høytalere til taket og et par sonos bokser med et fint effektrinn til, det funker veldig bra! Har Sonos connect:AMP til høytalerne i takene her og den connect:bridge? saken til resten. Høytalere i tak er ikke brukandes for lyttesekvenser for de som liker sånt.. :P

Selve sonos systemet i seg selv er man veldig fornøyd med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at det blir et godt anlegg til stua mot tv og slikt, men er den trådløse lydoverføringen, som flytter seg etter deg ettersom du flytter deg rundt i leiligheten, den vil jeg ha ;)

Den flytter seg ikke rundt avhengig av hvor du beveger deg, men hvordan du selv vil at det skal spille. Selv avspilleren sitter i selve boksen. Streame fra telefon til Sonos funker dårlig også, så en NAS eller lignende med musikk eller spotify premium account som kan logges inn i Sonos funker greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, er ikke helt inni det der så :P vet airplay fra apple har den muligheten, har jo ikke noe stort behov for at lyden kommer fra taket heller forsåvidt :P men liker å drømme meg bort i den teknologiske verden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neiii... Vi blir påtvingt Pysjå som firmabil nå... Et par stakkarer som har fått seg Partner med såkaldt firehjulstrekk... Som ikke virker... Foreløbig har jeg styrt unna, men det går mot slutten for min Hiace også. Ser dog ut til at jeg kan få en Expert i stedet, alt er bedre enn Partner! :shock:

Expert er en go bil 316 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...