Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

ey wick, ikke mobb e90 a :lol: skal ikke påstå at e90 er noe med comfor/luxus bil enn noen av mersene dine, men på kjøreegenskaper stiller dem dårligere :)

annyways, noen som tilfeldigvis har hobby med å skru på forsterkere? :D

Mobber ikke E90..sammenligner :) En w211 avantgarde er bedre bil enn en tilsvarende e90...oi...ops... E90 er jo konkurrenten til w202?! MY GODS!! er da treern bedre enn s-klassen? huff hvordan vil verden ende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal handle meg E60 jeg. Har veldig lyst på "ny" bil og prisene på E60 har virkelig begynt å bli overkommelige.

E60 er gode biler de... Kryr av de på markedet på lik linje med w211 så her kan man gjøre gode kupp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e24 er drømmen, e23 er hakket under og e28 har jeg bare et sært forhald til siden det var det min bestefar kjørte etter han solgte sin e24 for å få plass til familien, og som jeg lærte å kjøre i, så bilen hans på huggern for en tid tilbake, og fant da ut at jeg skal ha en e28 en eller annen gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E90 er en mindre pen bil vil jeg si. Hadde mye heller valgt E60 hvis jeg skulle handlet dyr bil. E60 med M-sport er jo utrolig pen ! Eneste som duger av nyere 3-serie er E91 og E92.

Fjeld: Nei, den solgte jeg for et par uker siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S211 er en LANGT bedre bil enn din supertrimma E90, og det er viden kjent. S320 er OGSÅ en bedre bil enn din og det er vel mange enige.

Håper du koser deg masse med tynne rattet og stoffsetene i treern og den superkule automatkassa i e34 :)

Nei de er jo ikke det, Mercedes LAGET gode biler. W123, W126 og tildels W124 er gode biler som var kjent for god kvalitet :) Men jada, bilen dine er kjempe gode og mye bedre enn det alle vi andre kjøre :roll:

Og til mitt forsvar så er bilen min IKKE trimma, M-sport rattet er herlig tykt og godt å holde i og har mye å si for kjøregleden og setene er trukket med Dakota Skinn og ikke stoff. Automatkassa i E34en er herlig og gjør bilen meget komfortabel å cruise med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...er ikke treern din superchippa med hartge superchip som gir den 509865904hk og3945321 nm? trodde det...og har ikke du stoff i den bilen? skrapet for ekstrautstyr? har du abs på den bilen forresten? E34 din har ok utstyr, men det er en utdatert bil på lik linje med w124 (som var mye bedre bil enn e34).

Jeg har ikke sagt at mine biler er bedre enn alle andre her på forumet. Finnes bøttevis av biler her som slår bilene mine på looks utstyr komfort fart etc... Men mine to... de er langt bedre enn dine to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e24 er drømmen, e23 er hakket under og e28 har jeg bare et sært forhald til siden det var det min bestefar kjørte etter han solgte sin e24 for å få plass til familien, og som jeg lærte å kjøre i, så bilen hans på huggern for en tid tilbake, og fant da ut at jeg skal ha en e28 en eller annen gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...er ikke treern din superchippa med hartge superchip som gir den 509865904hk og3945321 nm? trodde det...og har ikke du stoff i den bilen? skrapet for ekstrautstyr? har du abs på den bilen forresten? E34 din har ok utstyr, men det er en utdatert bil på lik linje med w124 (som var mye bedre bil enn e34).

Er ganske fornøyd med utstyrslista på treeren jeg, eneste jeg mangler er M-sport, Koppholdere foran og el seter med minne. Ellers så skulle det være det meste og viktigste. Er stor forskjell på trimming, chipping og Software oppdatering og det har jeg forsøkt å forklare deg før uten å lykkes.

E34 er en gammel modell, hele 25 år i år så den trekker på åra. Jeg mener det er en bedre bil enn W124 på flere områder, da BMW på denne tiden hadde sin storhetstid da det gjaldt å bygge biler av topp kvalitet. Den er kanskje ikke så mye mer driftsikker enn W124 men E34 den ser bedre ut, kjører bedre, har finere interiør, bedre kvalitetsfølelse og den er MYE kuler den dag i dag :)

Selvsagt er ikke dine biler kulere enn mine, du har jo to Mercedeser og jeg har BMWer :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja du for fortelle deg det når du har henda under dyna om nettene :)

Trenger ikke å ha hendene under dyna om natta jeg, men for du som er nybakt far så kan jeg forstå at det blir på den måten :wink:

Her blir vi ikke enige uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...