Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Går nettrykter om at Audi/VAGINA ønsker å kjøpe Alfa Romeo... I helvete... :(:(

Ser absolutt ingenting feil med det... VAG er flinke når de tar over ting! bare se på skoda!

Skrevet
Si at det er noe annet enn en 520d :P Gratulerer btw :)

Den er mye mer enn 520D ;)

Kjørt om kapp med en eller annen amg sedan. Kjørte fra den. :lol:

Skrevet

Sikkert ikke AMG.... men påklistra AMG merker (amg pakke styling sikkert) Jeg skal kjøre fra deg...bare vent...eller...stikk innom Oslo på vei hjem så tar vi en motorvei-race :P

Skrevet

At VW er interessert i å kjøpe Alfa Romeo er gammelt nytt. Det er like gammelt nytt at Fiat ikke vil selge. Men nå trenger Fiat penger for å kjøpe de resterende eierandelene i Chrysler...

Skrevet
GoPro er morsomt. Testa time-lapse i går som er en spennende funksjon. Ser at 1 bilde/5 sekund ble litt i groveste laget, kunne med fordel hatt mer.. Er også bare kastet sammen i movie maker da cineform ikke funker som det skal.. Noen som har tips til et greit redigeringsprogram? Om det finnes greie open source programmer så er det supert!

Ps. Siden utstyret mitt fra ebukta ikke har komt måtte jeg lage et feste selv.. derfor litt teit plassering. Android telefonen min er ogspå reperasjon, så jeg får ikke brukt appen såpass jeg ser hvor jeg filmer heller, derfor mye dasj i filmen :P

Den strekninga der har jeg kjørt maaaaaaange ganger når dama bodde i Ørsta i sin tid :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...