Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

prøver igjen :D

noen som vet hvordan kumho dekk strekker seg? ser på noen kumho Ecsta Le Sport KU39. har nankang ns2 nå og er på håret det er plass :P så kan ikke være noe større. utifra det jeg leser så skal kumho være bedre å kjøre på så tenkte kanskje prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må ha delenummer på din LCM, og nøyaktig km stand fra instrumentpanelet (denne må ikke forandres før neste LCM er montert) og siste 7 siffer fra understellsnummer.

Edit:

Angående billånet.

Utrolig hvor mye stress det skal være å få tatt en kopi av ID, bekreftet riktig av en bank, et postkontor eller politi osv.

Posten ville ikke hjelpe, for de gjorde ikke slikt lenger. 3 banker sa bare nei. 4. bank sa nei pga vi ikke var kunder der. Dagen etter rakk vi vår bank, men de hadde liksom ikke et spesielt stempel som var gyldig for å kopiere ID. Så nå er vi inne hos politiet og prøver der.

Edit 2: Hahaha. Politiet sa de "hadde ikke lov" til å kopiere ID til lånedokumentene. Så nå blir det en lang gåtur til et sted som heter Allkopi. Spent på hva de sier der, om de er åpen i det hele tatt.

Ah okei konge.

Men dette er LCM3, jeg har LCM2. Men har lest at flere har byttet fra 2 til 3 uten problemer. Da kjøper jeg den modulen og får han til å kode da. Herlige greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...