Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lånte bilen til Robkill en gang da jeg parkerte utenfor BI da jeg skulle vise skoleungdom rundt å vise fram skolens lokale kommunikasjonsnett. Sto og sprada rett utenfor hovedinngangen, fikk mange rare blikk, folk som slo hverandre i skulderen(!GUL BIL!) og enkelte lo. Jeg synes sånt er morro.

Jeg hadde BI diskusjonen med en i klassen her igår faktisk og det smøres tykt på når det først prates om det.. BI er ikke så klysete, og det er mange som er der for å bli gode! Broren min går på BI og han har sagt at det er 1/4 som ikke helt har forstått realiteten som livet er og ikke helt klarer seg uten familiekapital, resten er flittige studenter som ønsker en god utdannelse og jobb i fremtiden.

En medelev presterte å si at BI studenter betalte seg til gode karakterer ved å betale semesteravgiften på typ 30-40 000kr. BI er seriøse greier, og det er bare en fundamentløs utallelse uten noe bevis for at er sant(de som er litt lure vet at det ikke er tilfelle).

Jeg har selv jobbet der en hel masse og jeg kan ikke si jeg har opplevd noe spesielt klysete bortsett fra en gang, en gjeng sleskinger som flokka seg sammen mot meg da jeg jobbet der en sommer. Jobbet som telemontør på gulvet(montør...), det var visst grunn nok til å kunne sjikanere meg og håne av arbeidsklærne som var latterlige i deres øyne. Jeg tar meg ikke nær av slikt, det forteller mer om dem enn om meg.

Det er også litt kleskodekser ute og går der, gå med ryggsekk er fyfy og enten går man i seiler outfit, eller har på seg form for jakkefor(?) og hestebukser :P

Man skal jo ikke gå rundt å se ut som en dass på skolen, en skal opptre profesjonelt! Allikevel er det ganske morsomt at det vokser fram noe så patetisk som kleskodekser og ryggesekkforbud.

Der jeg går på skole er det svært avslappet, men jeg foretrekker å gå med en skjørte og olabukse :)

Når det gjelder damer og studier så var det noe jeg var svært opphengt i da jeg begynte, krydde jo av bærter overalt, jobbet i tre år og ikke sett en jevnaldrende dame med samme mål som en selv på lenge! Så begynte skolen for alvor og fokuset har blitt lagt på skolearbeid og ikke damesjekking dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Denne fanget jeg med bare hendene nå tidligere i uka! 8)

Pen ørret! :wink:

Ble dette speilet HELT kræsj, eller gikk det greit? Ble litt lei av tilværelse uten speil på badet, så kjøpte det første og beste i dag, og modifiserte litt slik at det passet de gamle festene. Stryk på fagprøven? Æsj, stakkars! Hva slags fagprøve er rør...? Bare rør? :lol:

dsc0107pu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørlegger altså? Må være forbanna kjedelig å stryke. Var det... klar stryk? Hvis du kan tenke deg å fortsette med det, så må du jo avlegge ny prøve.

Jepp var klar stryk, har fått nokk av det dritt firmaet! så lærekontrakten hadde gått ut, og ble ikke ansatt uavhengig om jeg klarte prøven eller ikke, egentlig rimelig glad jeg stikker derifra, blir litt søking de siste månedene jeg er i militæret :)

sent from a galaxy far far away...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...