Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Idiotisk parkering av den personen som eier den golfen.. Jeg og en kompis skulle forbi den 2 ganger pga vi kjørte post rundt der.. Var ganske trangt kan man si..

[ Bilde ]

[ Bilde ]

First of all...Er det der trangt så er du ikke en god nok sjåfør... For det andre...Man ser klart at Poloen har SKLIDD ned den lille bakken den står på! ser det på sporene i snøen, samt at det har samlet seg snø under/bak bakhjulet på førersiden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk parkering av den personen som eier den golfen.. Jeg og en kompis skulle forbi den 2 ganger pga vi kjørte post rundt der.. Var ganske trangt kan man si..

[ Bilde ]

[ Bilde ]

First of all...Er det der trangt så er du ikke en god nok sjåfør... For det andre...Man ser klart at Poloen har SKLIDD ned den lille bakken den står på! ser det på sporene i snøen, samt at det har samlet seg snø under/bak bakhjulet på førersiden... :)

Nei der var det ikke mye trangt gitt, plass til lastebilen og litt til mellom der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkesant? Jeg pleide å få E65 min igjennom supertrange plasser uten problemer! Hadde sikkert klart å ligge sidelengs imellom der rett bak lastebilen din! haha er viktig å stoppe opp og klage på plassen og legge ut bilde... Like "spesielt" som 316 sitt "fjortis i speilet" bilde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...