Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Joa, men lår skal ikke ha årringer læll vel? Dessuten går de jo i ett, nå har ikke jeg oppholdt meg så mye sør for ekvator men jeg håper virkelig ikke at damene spretter rundt på ett særdeles overvokst bein der nede :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååneidu, det der er resultatet av ett hurtigkurs i Photoshop!

Se da, ser ut som at man kan levere de på saga og bygge hytte med dem!

Det er tegn til bruk av photoshop på bildet, men det er kun etterredigering! manipulert er det på ingen måte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men lår skal ikke ha årringer læll vel? Dessuten går de jo i ett, nå har ikke jeg oppholdt meg så mye sør for ekvator men jeg håper virkelig ikke at damene spretter rundt på ett særdeles overvokst bein der nede :-s

Hu har sikkert gått med tanga sia 10års alder'n så da kan det vel bli noen ringer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å importere en relativt strøken e36 3.2 m3 97' mod med en 185k på telleren, H&R understell, 6trinnskasse, helt ok utstyrliste; varmeseter, takluke, alcantra stoff interiør, harman kardon anlegg, elektriske setejusteringer, auto klimaanlegg, stor kjørecomputer ++. Fult servicehefte.

Mine planer ville foreløpig vore å holde den relativ orginal å ta vare på den, lagre den i varm garasje å ta den ut på treff og fine dager på røde skilt i et par år , for så å skilte den. Kjøpe orginale 3-delte felger, m3 vinge, sort alcantra skinninteriør, tone rutene lett, komplett ny rustfri eksos til og med grenrør.

Er dette noke god investeringer med tanke på prisøkning / prisfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...