Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har bilde av 235/35 dekk på 9,5" felg, eller kan gi en liten forklaring på hvordan det blir seendes ut? :) Subber noe hinsides, og må ned i dim. Men er livredd for at felgkantene skal stikke langt utenfor dekkene. Det er ikke helt min stil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,7 liter, Fredrik! F.eks Castrol sin Syntrax Limited Slip 75W-140 :)

Takker for svar Jørgen :)

Det blir jo feil, og litt bortkasta, iom at det helt sikkert ikke er en diff med brems. Ref: "limited slip"

Den jeg bruker på mine med brems. Men billigere for vanlig diffolje mener jeg.

Just sayin:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilde av 235/35 dekk på 9,5" felg, eller kan gi en liten forklaring på hvordan det blir seendes ut? :) Subber noe hinsides, og må ned i dim. Men er livredd for at felgkantene skal stikke langt utenfor dekkene. Det er ikke helt min stil :P

felgen stikker utforbi dekket. men er ikke sånn svært felt innforbi som er uten dekk, det ser bare teit ut :P

skal selv ha samme dim bak på min strax. mangler bare dekk(får 9.5" felger neste uke)

har 215/35R19 på 8.5 foran

varierer en del fra merke til merke og da, jeg kjører nankang da dem er smale og gir pen strekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte dunlop 265/35 først, det var hel håpløst, så byttet til falken 245/35 i går. Ingen forskjell what so ever, akkurat like trangt, så ser at det er forskjell på dekkmerker ja :P Frykter jeg må på 235/35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte dunlop 265/35 først, det var hel håpløst, så byttet til falken 245/35 i går. Ingen forskjell what so ever, akkurat like trangt, så ser at det er forskjell på dekkmerker ja :P Frykter jeg må på 235/35

Gå inn på 318 tråden min, felgene bak er 19*9,5" med 235/35/19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte dunlop 265/35 først, det var hel håpløst, så byttet til falken 245/35 i går. Ingen forskjell what so ever, akkurat like trangt, så ser at det er forskjell på dekkmerker ja :P Frykter jeg må på 235/35

Falken. :) de er smale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte dunlop 265/35 først, det var hel håpløst, så byttet til falken 245/35 i går. Ingen forskjell what so ever, akkurat like trangt, så ser at det er forskjell på dekkmerker ja :P Frykter jeg må på 235/35

Gå inn på 318 tråden min, felgene bak er 19*9,5" med 235/35/19

Se der ja, så jo ikke så ille ut :)

Kjørte dunlop 265/35 først, det var hel håpløst, så byttet til falken 245/35 i går. Ingen forskjell what so ever, akkurat like trangt, så ser at det er forskjell på dekkmerker ja :P Frykter jeg må på 235/35

Falken. :) de er smale

Sier du det? Føler det er tvert imot, men mulig jeg tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...