Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er noe snålt tilfredstillende med å svinge en stor slegge, litt det samme med øks egentlig..

Jeg skjønner endelig hvorfor så mange midtlivskrisemenn plutselig begynner å hugge

egen ved.

Nesten så jeg hører naboens indre frustrasjoner runge utover nabolaget når han hugger;

j***vladrittkjerringbarerøykerogslengersneipenesineoveraltfa***nsungergiddåparkereherdahvemf**nerjustinføkkingsbieberaaaaaaaaaah!!! :evil:

Konklusjon: Ikke stol på en underkuet mann som ikke hugger egen ved.

Dagens rant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sitte på med denne nettopp, han hadde litt dårlig tid han som kjørte den, hvis ikke skulle jeg fått lånt den litt :D

FY FADER FOR ET DRAG :o DEILIG!! og for en lyd fra 6'ern med M-performance eksos :o

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40527254

M135ixa <3

Helt sykt å betale nesten 1 mill for en 1-serie, men det er en veldig komplett bil for de som ikke trenger mer plass, da. Chris Harris var jo veldig fornøyd med den uten xDrive...

Var innom jobben din i sted ;) Far leverte bilen til Eu-godkjenning... Prøvde å titte innom om du var der, men dere drev å ommøblerte elns, så jeg gadd ikke å lete og stakk :P

***

Hvem her skal til Cars & Coffee til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber oppe jeg nå ;) stiger i gradene :P

Hadde aldri betalt så mye for en slik bil, men alikevel får du helt syk følelse av å kjøre den, for man sitter trangere og mer sportslig i forhold til f.eks m5'n eller m550d

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...