Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tid for dumme spørsmål :D

Vil dette rattet passe min 2000-modell E39?

[ Bilde ]

Singel stage. Skal vel egentlig bare passe fram til 3/1999 og min er produsert i 20.12.1999 og har det vanlige kjipe bussrattet :-k

Du har dual stage! :D Det finns tusenvis av disse dual stage M5 rattene på markedet, derimot er M-sport single stage ratt sjelden og dyr vare! Jeg ga opp letingen etter M-sport ratt til min 98 E39 og kjøpte meg ett E36 M3 ratt, uten knapper.

Billig å kjøpe fra utlandet.. http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-E39-Z ... 33818aff54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så paradise de forrige sesongene, men starten på årets sesong var så klein og dårlig med Paris med at jeg droppa hele serien i år. Tror ikke det er mange seere i år. Synd for TV3 som sikkert måtte punge ut store summer for å få med hu stive Paris Hilton med på noe norsk småproduksjon :lol:

Enig. Dropp Paradise :)

Liker heller ikke hun Paris. Hun har sikkert en sånn ånde som skriker "wanna smell your boyfriend?"

Kan se Wheeler Dealers: Trading up, istedet. Fikk litt sjokk når han Mike sa han hadde totalrenovert en gammel volvo/jensen fra bunnen, og når han byttet en bensinpumpe på episoden fra Sverige. Haha. Har fått inntrykk av at han var helt på bærtur mtp bilkunnskaper, for han har sagt og gjort mye merkelig i de vanlige Wheeler Dealers episodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter toppdekselpakning på engelsk? :roll:

Står helt stille her så tidlig om morgenen...

topp cover pack

Nei jeg aner ikke :lol:

Hahaha.. :P

Head gasket :)

Det er topp-pakning.. ;) Men fant ut av det!

Rocker cover seal / Valve cover seal.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, beklager så mye Kong-Wicky.. :D

Forstår deg godt, alltid noen som skal greie utrolige ting om morgenen.. Igår var det en idiot som absolutt ikke klarte å løse bilen i krysset rett nedenfor jobben her. Endte opp med å spinne sidelengs forbi i feil felt i sinne.. :lol: (Ufrivillig sladd for informasjon til "Bimmers-politiet".. :P )

Dette er et lyskryss som man står 10 min å venter på grønt, og det var absolutt ikke interresant etter en lang dag på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min brukte en time til jobb selv, samme vei som deg wicky, gøy igrunn :P

Forsov meg en time i dag, straffer seg å holde på til 4 med touringen :o

Værste er at jeg ikke skjønte noen ting når en kamerat ringte og vekket meg, trodde jeg hadde fått fri eller noe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med iPad og sikkert andre nettbrett, last ber Real Race 3 . Meget oppegående bilspill faktisk :P litt småhekta nå..

Har lastet ned det selv, både på Ipad`n og Iphone`n, og har allerede brukt masse tid på det. Er veldig lett å bli hektet på det ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...