Jordfræsar Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Ikke sett snurten av 13 kroner her i byen hvertfall. Måtte fylle i dag, men som regel søndag/mandag morgen rimeligst.
Kny Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Fylte for under 12 kr/l i går (diesel ) og 9 kr/l på jobben i dag (bare firmabiler som får fylle der)
Jordfræsar Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Som regel følger prisen melka. Men denne gangen må melka se seg slått tror jeg
Eksos Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Som regel følger prisen melka. Men denne gangen må melka se seg slått tror jeg Koster 21 kroner for en liter melk på Esso 14.79 her as we speak.... (95)
miklysa Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Som regel følger prisen melka. Men denne gangen må melka se seg slått tror jeg Koster 21 kroner for en liter melk på Esso 14.79 her as we speak.... (95) Er jo kundene dine som burde stå med labbene i været, det er jo ran!
Dufniall Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 ":wu13szb8]Ang. Cayman R ( eller Cayman generelt ) er det utrolig synd de ikke gir den skikkelig motorkraft og glemmer at 911 er "toppmodellen", akkurat som han nevner i videoen. Ang. "Sportsvogn", så har sportsvognklubben lister over hva som gjelder. ... Mange hestekrefter gjør ikke en bil automatisk til en sportsbil. Det finnes glimrende sportsbiler med knapt 100 HK og det finnes elendige såkalte sportslige biler med alt for mange hestekrefter. ... ---Men vårmønstringen på våler var bra! Også med (for meg kanskje særlig med) masse gromme BMW, bl.a. den helt nye og überfete 1M coupé! Også masse morsom morgan, ferrari, lambo, caterham og diverse snodigheter. Bra vær også, men burger til 80,-?? hehe MÅ HA! SPORTSVOGN?? SPORTSVOGN!
Eksos Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Som regel følger prisen melka. Men denne gangen må melka se seg slått tror jeg Koster 21 kroner for en liter melk på Esso 14.79 her as we speak.... (95) Er jo kundene dine som burde stå med labbene i været, det er jo ran! Det kjedelige er vell at jeg betaler akkurat samme pris
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 fekk ein fin overaskelse av dama i dag, menst eg er i oslo så tok ho å bestilte felger til bilen og skulle sponse halvparten berre for at ho hisste seg over org felgene eg har på nå
mropsahl Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 farlig mye action i nærheten av der jeg bor a! http://www.dagbladet.no/2011/05/09/nyheter/brann/innenriks/16473214/
flobben Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 I know... gleder meg veldig, men jeg er veldig usikker på en ting. I min situasjon burde man kanskje tenkte touring, da det sikkert blir akutuelt med kid i løpet av noen år, og siden dette er ett år frem i tid minst, så kan det kanskje være lurt å vente. Spes hvis touringen kommer ca ett halvår etterpå, også er jo m-pakke noe jeg også kunne tenkt meg. Problemet er vel at det kommer til å bli usannlig dyrt for en treer, sånn som det ser ut nå 550-650 litt avhening av utstyr.
Jordfræsar Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Jeg tror den blir ufattelig vakker! Men som du nevner, prisen... jeg må nok ha noen år på meg Men du tenker 320 med mye utstyr? Men for deg er det vel bare en modell om du tenker kid
noekult Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Liker at den har blitt bred i rompa igjen. E90 ser ut som en pingle bakfra i forhold til A4.
flobben Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Jeg tror den blir ufattelig vakker! Men som du nevner, prisen... jeg må nok ha noen år på meg Men du tenker 320 med mye utstyr?Nja....per i dag koster jo en 318d touring med automat fort 500. Og jeg har lyst på : Automat Skinn M-pakke Oppgradert stereo Xenon Litt størrelse på sommer og vinterhjul Parksenor Navi integret telefon Sportseter/komforseter og bare på en 318d så er du fort på 550 med den spekken. Men for deg er det vel bare en modell om du tenker kid Må kjøpe før kid blir aktuelt
Anbefalte innlegg