Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Som regel følger prisen melka. Men denne gangen må melka se seg slått tror jeg ;)

Koster 21 kroner for en liter melk på Esso :P

14.79 her as we speak.... (95)

Skrevet
Som regel følger prisen melka. Men denne gangen må melka se seg slått tror jeg ;)

Er jo kundene dine som burde stå med labbene i været, det er jo ran! :P

Skrevet
":wu13szb8]

Ang. Cayman R ( eller Cayman generelt ) er det utrolig synd de ikke gir den skikkelig motorkraft og glemmer at 911 er "toppmodellen", akkurat som han nevner i videoen.

Ang. "Sportsvogn", så har sportsvognklubben lister over hva som gjelder.

...

Mange hestekrefter gjør ikke en bil automatisk til en sportsbil. Det finnes glimrende sportsbiler med knapt 100 HK og det finnes elendige såkalte sportslige biler med alt for mange hestekrefter.

...

---Men vårmønstringen på våler var bra! Også med (for meg kanskje særlig med) masse gromme BMW, bl.a. den helt nye og überfete 1M coupé! Også masse morsom morgan, ferrari, lambo, caterham og diverse snodigheter. Bra vær også, men burger til 80,-?? hehe

eyxwuuo3toefn11jsa3u_thumb.jpg

MÅ HA!

7poc8oerals4adxy7ko7_thumb.jpg

37ndfj6psp287uarmzwu_thumb.jpg

SPORTSVOGN??

t1t0d1un3zecuycu93mr_thumb.jpg

SPORTSVOGN!

8981cvmuno8eg21bskew_thumb.jpg

Skrevet

Er jo kundene dine som burde stå med labbene i været, det er jo ran! :P

Det kjedelige er vell at jeg betaler akkurat samme pris :P

Skrevet

fekk ein fin overaskelse av dama i dag, menst eg er i oslo så tok ho å bestilte felger til bilen og skulle sponse halvparten :P berre for at ho hisste seg over org felgene eg har på nå :P

Skrevet

I know... gleder meg veldig, men jeg er veldig usikker på en ting.

I min situasjon burde man kanskje tenkte touring, da det sikkert blir akutuelt med kid i løpet av noen år, og siden dette er ett år frem i tid minst, så kan det kanskje være lurt å vente. Spes hvis touringen kommer ca ett halvår etterpå, også er jo m-pakke noe jeg også kunne tenkt meg.

Problemet er vel at det kommer til å bli usannlig dyrt for en treer, sånn som det ser ut nå 550-650 litt avhening av utstyr.

Skrevet

Jeg tror den blir ufattelig vakker! Men som du nevner, prisen... jeg må nok ha noen år på meg ;) Men du tenker 320 med mye utstyr?

Men for deg er det vel bare en modell om du tenker kid :)

Skrevet
Jeg tror den blir ufattelig vakker! Men som du nevner, prisen... jeg må nok ha noen år på meg ;) Men du tenker 320 med mye utstyr?

Nja....per i dag koster jo en 318d touring med automat fort 500. Og jeg har lyst på :

Automat

Skinn

M-pakke

Oppgradert stereo

Xenon

Litt størrelse på sommer og vinterhjul

Parksenor

Navi

integret telefon

Sportseter/komforseter

og bare på en 318d så er du fort på 550 med den spekken.

Men for deg er det vel bare en modell om du tenker kid :)

Må kjøpe før kid blir aktuelt :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...