Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er litt fint å "hedre" en sånn bil med å bruke den til det den sikkert liker best og gir eieren mest glede av, hardkjør på bane.

Ja heller det enn at den kjøres i senk av en 18 år gammel idiot med horn i panna :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det skal være banebil så er det vel ikke verre en å gå løs med silikon eller noe sånt overalt hvor du mistenker det er lekkasje, så er du kvitt den bekymringen iallefall? Har også hørt CRX skal være ideelle billig-banebiler. Går det ikke også en racingserie for kun CRX i Norge?

Ja, tenkte litt på det, men har aldri brukt silikon så vet ikke hva slags egenskaper det materialet har? Fungerer det som de limpistolene folk bruker til å tette igjen luftlekkasjer i boliger med skum??

Vet ikke om noen racing-serier, men melder meg på Club Honda Norge og kan høre litt der - garantert noen gutter der som har tatt samme veien som meg før... :)

hørtes ut som en god plan! men hva skal du kjøre på vinteren da?

Beholder E28en som en komfortabel og driftsikker bil ved siden av :)

Skulle hatt på enkei arashi da, og en svær vinge. :P

De ser jalla ut da! :P

Da jeg gikk på ungdomsskolen spilte jeg Gran Turismo... Og de hadde disse GT500-NSXene med grønne felger, som jeg fortsatt syns er ganske kult:

dome_nsx.jpg

Jeg kan faktisk tenke meg å kjøpe noen 16" og lakkere dem i den grønnfargen over - det er jo japsebil, så litt sprøe farger må man ha :)

[ Bilde ]

Heftig!

Helt sikkert photoshop dette, men så tøft!!

Track_wallpapers_323.jpg

Mange felg-stiler som ser veldig bra ut på CRX... :)

Honda_CRX_by_shappass.jpg

htup_0903_02_z+honda_crx+front_wheel.jpg

Er jo litt dumt å "ødelegge" en såpass original og forholdsvis sjelden bil for å kjøre på bane. Men til prisen du forlanger så ender den vel opp hos en 18 åring som likevel kjører den ihjel eller smeller den så hvorfor kan ikke du likegodt ha det artig med den :)

Er ikke så original da :) Interiøret er originalt og i meget bra stand, men den har jo andre felger, eksos, dempere, luftfilter og frontlykter... Sikkert annet også...

Jeg er bare glad for at demperne og eksosen allerede er oppgradert, slipper å bruke penger på det.

Det er litt fint å "hedre" en sånn bil med å bruke den til det den sikkert liker best og gir eieren mest glede av, hardkjør på bane.

Ja heller det enn at den kjøres i senk av en 18 år gammel idiot med horn i panna :wink:

Jeg har bare blitt kontaktet av ungdommer uten penger hittil. Og det er en relativt hissig bil (prøv å kjør fort med den i regnvær, så skjønner du) som krever litt konsentrasjon og er helt fri for elektroniske inngrep (ikke servo, ikke abs osv.). Bedre da at den blir kjørt av noen som setter pris på den og respekterer at den kan bite... :)

"No racing, no Honda" -Soichiro Honda <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så kjedelig det er å sitte sykemeldt med muskelbetennelse i skulder... Proppet full i Voltaren og PinexForte, så har jo feber og frysing omhverandre hele tiden, som nå har resultert i en mild influensa i tillegg :(

Baaahhhh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjørt V-tec med turbo, men har kjørt annen tryntrekker med snurre, og det var.....ubrukelig! 4-500hk, ved gasspådrag så ble d pare spinning, bilen søker alle veier hele tiden, og man får ikke skikkelig glede av motorkraften, etter min mening. Da har jeg mere tro på en org en, der man skal kjøre tekninsk bra på f.eks en mindre bane/kjeglekjøring etc..:)

[ Bilde ]

F U man :lol:

Da er CRXen fjernet fra finn.no :applause:

Hehe, skulle bare være et tullebilde fra meg blant all denne CRX-praten ;) Ikke noe stygt ment :D

Forresten, den første CRX`en, V-tec 160hk, var en av mine "drømmebiler" som mopedist.. Hadde sykt lyst på den, samt E30. Var spesielt fronten som var tiltrekkende, men etter som årene gikk, så synes jeg den bare ble styggere og styggere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så kjedelig det er å sitte sykemeldt med muskelbetennelse i skulder... Proppet full i Voltaren og PinexForte, så har jo feber og frysing omhverandre hele tiden, som nå har resultert i en mild influensa i tillegg :(

Baaahhhh..

Jeg er sykmeldt ut mai, det blir jo ikke kjedelig i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjørt V-tec med turbo, men har kjørt annen tryntrekker med snurre, og det var.....ubrukelig! 4-500hk, ved gasspådrag så ble d pare spinning, bilen søker alle veier hele tiden, og man får ikke skikkelig glede av motorkraften, etter min mening. Da har jeg mere tro på en org en, der man skal kjøre tekninsk bra på f.eks en mindre bane/kjeglekjøring etc..:)

Det er jeg enig i... Max-grense for forhjulstrekkere er rundt 170 hk, blir for mye "torque steer" etter det - kan hende de nyeste bilene (Ford Focus ST/RS f. eks.) har blitt bedre.

(Finnes jo en god del S2000 og NSX -bakhjulstrekkere- med turbo-oppsett også)

Foretrekker vanlig pustende motor på effektiv kjøring uansett :P

Hehe, skulle bare være et tullebilde fra meg blant all denne CRX-praten ;) Ikke noe stygt ment :D

Forresten, den første CRX`en, V-tec 160hk, var en av mine "drømmebiler" som mopedist.. Hadde sykt lyst på den, samt E30. Var spesielt fronten som var tiltrekkende, men etter som årene gikk, så synes jeg den bare ble styggere og styggere :lol:

No stress, må tåle litt mobbing :)

Kjøpte min CRX på impuls, virket som mye moro for pengene. Golf 1 GTi hadde blitt for dyr, samme med Peugeot 205 GTi. 106 Rallye er ikke så driftsikkert. Hadde MX-5 som et alternativ, men det har jeg hatt før, følte at jeg var ferdig med den bilen. E30 med fornuftig motor har begynt å koste mer enn de smaker, etter min mening. Da falt valget på CRX :)

Syns de er småtøffe jeg da. Ikke noe wow-faktor, men litt såkalt "road presence" har de jo - ser sinna ut der den står i garasjen :)

Da har jeg kjøpt Club Honda Norge medlemskap :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...