Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lyst til å skrive en hel stil med ufine ord som beskriver hvor lite begeistret jeg er for at kompressoren ikke passer i maskinrommet, men jeg kan nøye meg med følgende:

Søren klype!! ](*,)

Skrevet

Forsåvidt, men dukker opp mange spørsmål, som f.eks burde pengene heller vært invistert i bedre bolig?

Har i dag 80kvadrat på Lambertseter i Oslo som i dagens verdi er ca 2 mill, kan det forsvares å handle bil til 500+ ?

Virkelig ikke lett. Antagelig så er det bedre å sette drømmene litt på vent å kjøre en bedre bolig og vente til man blir noe eldre med å kjøpe dyrere bil. Bare man ikke blir som Fredrik og bare venter og venter 8)

Skrevet

Nei,planen er å bytte ut den, men med tanke på prisene på den så er det vel ca 250 man kan få om et årstid. Så blir jo da 250-300 i mellom. Kjenner i allefall at lysten er virkelig til stede, men fornuften kanskje stopper det litt.

Hadden en 320xDrive på hånden i vinter, fikk veldig god pris, men synes det ble litt vel dyrt når jeg tenkte hva det koster i mnd.

300.000 delt på 60mnd som er fem år er 5000 i mnd uten renter.

Kjenner jeg meg rett så blir det nok en F30/F31 i løpet av neste år da, i allefall hvis jobb situasjonen er som i dag.

Skrevet

Nå begynner 1-serie coupe modellene å falle i pris så jeg går kanskje den veien før en F30 ;) Har bare meg selv å tenke på så :D

Men jeg kunne godt tenkt meg en E90 LCI sedan xDrive i alpinhvit... og om noen år er den rimelig aktuell også!

Men får du en vogn nedi sedanen?

Skrevet

Men får du en vogn nedi sedanen?

Ingen formening om, kanskje noen andre her har prøvd? Må vel finnes vogner som tar mindre plass, mine foreldre hatt jo sedan når jeg var liten.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...