Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt senterlokk til felgene mine? Har GS Hypertrack og er keen på BBS senterkopper og var på Ebay og så litt, men der stod det ''stickers''?

http://www.ebay.com/itm/Aufkleber-4x-BB ... 33809fa32e

Vil det si jeg må først kjøpe disse:

http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/208/2119290

så sette på stickersene oppå?

1) Har sett flere som sier at de kjøper ferdig fra gs.. tingen er at de ligger sikkert ikke på nett, siden jeg antar at de er fake, og derfor kan de havne i problemer pga oppavsrettighetene til BBS.

2) For guds skyld ikke kjøp BBS senterkopper til GS felger.. Kjøp BMW rondeller eller noe sånnt.. Bare ikke sett BBS merke på falsk vare..

ja fikk ringt gs og de hadde til 107 kr per kopp :P så billig var det ikke. Men jo, vil ha BBS kopper på felgene. Ja vet de er fake, men dette er midlertidig felger, så det får duge nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

why not sleep? tenk på alt det kule du kunne gjort og ikke får gjort...gråt litt...og sov! :P

Endte opp med et par timer søvn faktisk.. :P Satt på Killing them softly, fy faen for en treig film...

Takk for det.. :D

Sett, sett og sett siste 24 timene.. :lol:

haha okei da får vi ta litt eldre nyere filmer

Silver lining playbook (interessant film)

django unchained (favoritt nyeste film)

life of PI (bra film)

argo (bra film)

idintety theif (helt grei)

robot and frank (digga den veldig)

Takk for tips, var et par her jeg ikke hadde sett.. :D Satt på nedlastning nå.. :)

ahh, kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww yiss!

Da er relativt trygg garasje med kameraovervåking skaffet for CRXen... :)

[ Bilde ]

5 min. å kjøre fra leiligheten min. Hvis andre trenger plass i sentrum så er det bare å gi lyd, de hadde flere ledige plasser. Min står bak et gjerde med ca. 4-5 andre biler.

Står en svart Gallardo Spider nedi der faktisk, ble litt sjokkert da jeg så den, forventa bare vanlige biler. Var med utleier før vi hadde skrevet kontrakt, gadd ikke ta bilde for å unngå å virke mistenksom :P

Er dette på Hasletraktene?

Hvor mye per måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt senterlokk til felgene mine? Har GS Hypertrack og er keen på BBS senterkopper og var på Ebay og så litt, men der stod det ''stickers''?

http://www.ebay.com/itm/Aufkleber-4x-BB ... 33809fa32e

Vil det si jeg må først kjøpe disse:

http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/208/2119290

så sette på stickersene oppå?

1) Har sett flere som sier at de kjøper ferdig fra gs.. tingen er at de ligger sikkert ikke på nett, siden jeg antar at de er fake, og derfor kan de havne i problemer pga oppavsrettighetene til BBS.

2) For guds skyld ikke kjøp BBS senterkopper til GS felger.. Kjøp BMW rondeller eller noe sånnt.. Bare ikke sett BBS merke på falsk vare..

ja fikk ringt gs og de hadde til 107 kr per kopp :P så billig var det ikke. Men jo, vil ha BBS kopper på felgene. Ja vet de er fake, men dette er midlertidig felger, så det får duge nå... :)

Så legg de 428 kronene i sparegrisen og kjøp ekte bbs istede for å kaste de bort på de midlertidige felgene :wink:

Kanskje jeg skal ta å sette BMW merker på vectraen til fattern, det er jo en bil det også #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Location, location, location. Antar at driftskostnader for å ha en båt på vannet ved en brygge som ligger langt unna dyr eiendom er langt lavere enn garasjeplass midt i en hovedstad... Også kommer jo strøm (varmeanlegg, portdrift og belysning) pluss videoovervåkning og sikkerhet i tillegg. Alt i alt er ikke 1000 kr. per måned så dyrt hvis bilen får stå beskyttet fra uvær (det gjelder ikke båtplasser?) samt innsyn fra forbipasserende (det gjelder kanskje heller ikke båtplasser?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

why not sleep? tenk på alt det kule du kunne gjort og ikke får gjort...gråt litt...og sov! :P

Endte opp med et par timer søvn faktisk.. :P Satt på Killing them softly, fy faen for en treig film...

Takk for det.. :D

Sett, sett og sett siste 24 timene.. :lol:

haha okei da får vi ta litt eldre nyere filmer

Silver lining playbook (interessant film)

django unchained (favoritt nyeste film)

life of PI (bra film)

argo (bra film)

idintety theif (helt grei)

robot and frank (digga den veldig)

Takk for tips, var et par her jeg ikke hadde sett.. :D Satt på nedlastning nå.. :)

Får komme med noen forslag jeg også, siden jeg er så glad i film :mrgreen:

GI.Joe.The.Rise.Of.Cobra

In Time

Inception

Limitless

Looper

John.Dies.At.The.End

Premium.Rush

Project.X

Prometheus

Resident.Evil.Retribution

Seeking.a.Friend.for.the.End.of.the.World

Sexy.Evil.Genius

Skyfall

The Book of Eli

The.Hobbit

Total.Recall

TED

Kan også anbefale mange serier om ønskelig :P

God bedring! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme med noen forslag jeg også, siden jeg er så glad i film :mrgreen:

GI.Joe.The.Rise.Of.Cobra

In Time

Inception

Limitless

Looper

John.Dies.At.The.End

Premium.Rush

Project.X

Prometheus

Resident.Evil.Retribution

Seeking.a.Friend.for.the.End.of.the.World

Sexy.Evil.Genius

Skyfall

The Book of Eli

The.Hobbit

Total.Recall

TED

Kan også anbefale mange serier om ønskelig :P

God bedring! :wink:

Takk så mye, alt jeg ikke hadde sett her er nå på nedlastning.. :cool:

Serier tror jeg at jeg har sett alt som finnes faktisk, har nesten ikke tid iløpet av uken til å se alle episodene av det jeg følger med på.. :lol:

Avogtil er det nesten så jeg vurderer egenmelding bare for å ta igjen litt.. :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt senterlokk til felgene mine? Har GS Hypertrack og er keen på BBS senterkopper og var på Ebay og så litt, men der stod det ''stickers''?

http://www.ebay.com/itm/Aufkleber-4x-BB ... 33809fa32e

Vil det si jeg må først kjøpe disse:

http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/208/2119290

så sette på stickersene oppå?

1) Har sett flere som sier at de kjøper ferdig fra gs.. tingen er at de ligger sikkert ikke på nett, siden jeg antar at de er fake, og derfor kan de havne i problemer pga oppavsrettighetene til BBS.

2) For guds skyld ikke kjøp BBS senterkopper til GS felger.. Kjøp BMW rondeller eller noe sånnt.. Bare ikke sett BBS merke på falsk vare..

ja fikk ringt gs og de hadde til 107 kr per kopp :P så billig var det ikke. Men jo, vil ha BBS kopper på felgene. Ja vet de er fake, men dette er midlertidig felger, så det får duge nå... :)

Så legg de 428 kronene i sparegrisen og kjøp ekte bbs istede for å kaste de bort på de midlertidige felgene :wink:

Kanskje jeg skal ta å sette BMW merker på vectraen til fattern, det er jo en bil det også #-o

Jeg forstår hva du mener, men for min situasjon ønsker jeg ikke det. Ekte felger til bilen min skal jeg ikke ha før om et eller to år... så vil spandere på felgene 400 for denne sesongen, det tar jeg meg råd til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme med noen forslag jeg også, siden jeg er så glad i film :mrgreen:

GI.Joe.The.Rise.Of.Cobra

In Time

Inception

Limitless

Looper

John.Dies.At.The.End

Premium.Rush

Project.X

Prometheus

Resident.Evil.Retribution

Seeking.a.Friend.for.the.End.of.the.World

Sexy.Evil.Genius

Skyfall

The Book of Eli

The.Hobbit

Total.Recall

TED

Kan også anbefale mange serier om ønskelig :P

God bedring! :wink:

Takk så mye, alt jeg ikke hadde sett her er nå på nedlastning.. :cool:

Serier tror jeg at jeg har sett alt som finnes faktisk, har nesten ikke tid iløpet av uken til å se alle episodene av det jeg følger med på.. :lol:

Avogtil er det nesten så jeg vurderer egenmelding bare for å ta igjen litt.. :P haha

Hehe, da er vi 2.

Siden du tror du har sett alt, så kommer jeg alikevel med noen forslag av de beste seriene jeg har sett :D

Battlestar Galactica

Breaking Bad

Dexter

Doctor Who

Eureka

Falling Skies

Game of thrones

Homeland

House of cards

Heroes

IT Crowd

Lilyhammer

Revolution

Sons of Anarchy

Stargate Universe

Suits

The Walking Dead

The Wire

True Blood

V 2009

Weeds

Sikkert noen av de du ikke har sett før.

Burde holde deg opptatt noen timer! :lol:

Nå, over til et helt annet tema.

Noen som har noe erfaring med dashcam?

Driver og titter litt på dealextreme, men jammen usikker på hva som er best og billigst.

Må jo helst ha 1080p

http://dx.com/c/car-accessories-799/car-alarm-security-709/car-dvrs-735

Kanskje gode tilbud på ebay også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41370251

Dette var bra bildedokumentasjon i en annonse fra en forhandler :) Forhandlere og særlig merkeforhandlere har det med å kun nøye seg med 4-5 standardbilder når de legger ut biler på finn. Gjerne i tillegg til en lang tekst som kun promoterer Forhandleren og ikke ett komma om bilen :roll:

Ser å leie garasjeplass er en del dyrere enn å leie f eks båtplass ja :roll:

Nei? :P Her ute er det en god del dyrere med båtplass.

Sist jeg hadde båt så betalte jeg 3500 i året ved en Kommunal båthavn, ellers så har jeg benyttet meg av båtplassene i familien som har vært gratis :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41370251

Dette var bra bildedokumentasjon i en annonse fra en forhandler :) Forhandlere og særlig merkeforhandlere har det med å kun nøye seg med 4-5 standardbilder når de legger ut biler på finn. Gjerne i tillegg til en lang tekst som kun promoterer Forhandleren og ikke ett komma om bilen :roll:

Ser å leie garasjeplass er en del dyrere enn å leie f eks båtplass ja :roll:

Nei? :P Her ute er det en god del dyrere med båtplass.

Sist jeg hadde båt så betalte jeg 3500 i året ved en Kommunal båthavn, ellers så har jeg benyttet meg av båtplassene i familien som har vært gratis :mrgreen:

men de har skrevet feil? ingen sedan det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90,

Det var en fin pris da. Selv her, oppe i skogen, koster det mere enn som så for en båtplass.

Er imidlertid velsignet med flytekai inkludert i hagen, så den eneste bekymringen er å holde kaiet flytende. ;)

Vedr. båtdiskusjonen tidligere er det nå et veldig bra marked for å kjøpe brukte båter. Markedet har blitt mettet av billigbåter som bl.a SeaStar og Benetau. Den nevnte Scand'en har skjelden vært et bedre kjøp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...