Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Liker mye av filmene med han i, jeg også, men "In the name of the king" var helt forferdelig! Hehe.

Har et spørsmål til dere. Nå som vi er utenfor piggdekksesongen.. Hvis jeg legger om til piggdekkene som fulgte med bilen, for helgen (konfirmasjon i Kvamskogen), må jeg kjøpe sånne dagsoblater da? Tar det egentlig som en selvfølge, men lov å spørre. Hehe. Bare hatt piggfritt tidligere.

Edit: prøvde å kjøpe pr sms for bestemt dato, og da fikk jeg følgende svar:

"Dagsoblater for bruk av piggdekk selges kun for perioden 1/11 - 7/4. Har du spørsmål se http://www.piggav.no"

Inne på den linken, sto det at man slipper å betale for oblat utenom sesongen, dersom kjøretøyet har behov for vinterdekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste filmen til Jason Statham ligger ute på nett! ``Parker`` Nettopp begynt å se, virker lovende ut. Selv om det er 6.3 på imdb, så må den sees, er jo JS!!

Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste filmen til Jason Statham ligger ute på nett! ``Parker`` Nettopp begynt å se, virker lovende ut. Selv om det er 6.3 på imdb, så må den sees, er jo JS!!

Takk for tipset! :)

Bare hyggelig :)

Ikke at han spilte i den filmen, men jeg tenkte på Taken med en gang. Var ikke dum den heller... Lock Stock er hvertfall en av mine favoritter som han kisen din spiller i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lock stock og Snatch er mine favoritter med Jason :)

Snatch er kung. Sett orginalen til Lock Stock? Er visst Australsk... ikke sett den sjæl men!

Nei, den har jeg ikke sett!

Power: Ja, han er dyktig i action sjangeren, hvertfall! Men se 15min av In the name of the king!

Det er så teit og elendig at man får vondt, langt inn i hjerteroten. Det er som å ta en moderne kamsporttrent brite og sende han til tiden med riddere, hester og sverdkamp, der ingen har fortalt briten at han er sendt til fortiden, og han merker tydeligvis ikke at han har blitt sendt der selv. (Han bare tror folk har kledd seg ut og kødder med ham) Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...