Der Barockengel Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Er derfor jeg ikke gidder lenger hvis jeg har tid til å ta det selv... Og nå har jeg bare billigbiler så det går ann i nød, både dekkskift og vaks - men får jeg meg dyrere bil er det bare å glemme sånt. Da skal det vaskes selv og alltid skiftes dekk selv! I praksis fungerer det ofte omvendt.
Der Barockengel Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Jeg fikk beskjed om å levere inn internett førerkortet i stad.Done! [ Bilde ] Så nå har du ikke lov til å surfe på internett mer?
Mattae Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 syyykt tøft å kjøre uten skilt var 5 dager ifra å ha hatt lappen i 1 år plekkfritt ikke blitt stoppa eller noe engang, og nå har jeg kjørte uten skilt foran 1 uke så måtte jeg jo ofc få bot for det.. men han var nå grei, lå godt over fartsgrensa og skulle hatt full teknisk på vegvesenet sa han kjørte forsåvidt kun med angel eyes og
Mattae Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Dekksjapper drar på maks av det muttertrekkern klarer, har sett at de ikke engang bruker momentforlenger siste gangene jeg fikk bytta dekk på firmabilen Så står man der og hopper på et 2 meter langt rør utenpå latmannsarmen etter endt sesong er vell innebygd momentjustering i dem fleste lufttrekkere?
Eksos Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 syyykt tøft å kjøre uten skilt var 5 dager ifra å ha hatt lappen i 1 år plekkfritt ikke blitt stoppa eller noe engang, og nå har jeg kjørte uten skilt foran 1 uke så måtte jeg jo ofc få bot for det.. men han var nå grei, lå godt over fartsgrensa og skulle hatt full teknisk på vegvesenet sa han kjørte forsåvidt kun med angel eyes og 6 år uten fartsbot eller feil lysbruk, bank i bordet! En liten beltebot har jeg måtta betalt, men ellers er det begrensa til parkeringsbøter
noekult Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Går rundt og venter på min første fartsbort (eller, eeegentlig ikke)... Kjørt fartsgrensa + moms i nesten ti år snart
Haukefer Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Feks hvis du får en dyr BMW så setter du kanskje den inn til bmw ved dekk skift? Har man dyr bil så har man som regel råd til det Han mente vell omvendt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Julianv Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Dekksjapper drar på maks av det muttertrekkern klarer, har sett at de ikke engang bruker momentforlenger siste gangene jeg fikk bytta dekk på firmabilen Så står man der og hopper på et 2 meter langt rør utenpå latmannsarmen etter endt sesong er vell innebygd momentjustering i dem fleste lufttrekkere? Jepp, pleier alltid å stille på svakeste på min trekker, og har alltid gjort dette på jobb også. Aldri ødelagt en bolt eller et hjul som har løsnet. Laveste er vel ca 250nm på min trekker. Perfekt..
S.Hafsmo Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 90-120nm etter biltype. Strammer du med 250nm vil du nok svekke bolten over tid.
Julianv Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Har gjort dette hver dag, flere ganger om dagen, i flere år så går nok riktig så fint.. Aldri brukt en momentarm eller et momentstag noen gang. Ingen andre her på huset gjør det heller. 90-140nm er riktig ja, utifra størrelse på bolt osv.
T. Thøgersen Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 90-140nm er riktig ja, utifra størrelse på bolt osv. Og da synes du det er greit å dra den til 110nm _mer_ enn det?
Anbefalte innlegg