Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er derfor jeg ikke gidder lenger hvis jeg har tid til å ta det selv... Og nå har jeg bare billigbiler så det går ann i nød, både dekkskift og vaks - men får jeg meg dyrere bil er det bare å glemme sånt. Da skal det vaskes selv og alltid skiftes dekk selv!

I praksis fungerer det ofte omvendt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syyykt tøft å kjøre uten skilt :P

var 5 dager ifra å ha hatt lappen i 1 år plekkfritt :P ikke blitt stoppa eller noe engang, og nå har jeg kjørte uten skilt foran 1 uke så måtte jeg jo ofc få bot for det..

men han var nå grei, lå godt over fartsgrensa og skulle hatt full teknisk på vegvesenet sa han :P kjørte forsåvidt kun med angel eyes og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekksjapper drar på maks av det muttertrekkern klarer, har sett at de ikke engang bruker momentforlenger siste gangene jeg fikk bytta dekk på firmabilen :P

Så står man der og hopper på et 2 meter langt rør utenpå latmannsarmen etter endt sesong :P

er vell innebygd momentjustering i dem fleste lufttrekkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syyykt tøft å kjøre uten skilt :P

var 5 dager ifra å ha hatt lappen i 1 år plekkfritt :P ikke blitt stoppa eller noe engang, og nå har jeg kjørte uten skilt foran 1 uke så måtte jeg jo ofc få bot for det..

men han var nå grei, lå godt over fartsgrensa og skulle hatt full teknisk på vegvesenet sa han :P kjørte forsåvidt kun med angel eyes og

6 år uten fartsbot eller feil lysbruk, bank i bordet! En liten beltebot har jeg måtta betalt, men ellers er det begrensa til parkeringsbøter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feks hvis du får en dyr BMW så setter du kanskje den inn til bmw ved dekk skift? :P Har man dyr bil så har man som regel råd til det :P

Han mente vell omvendt :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekksjapper drar på maks av det muttertrekkern klarer, har sett at de ikke engang bruker momentforlenger siste gangene jeg fikk bytta dekk på firmabilen :P

Så står man der og hopper på et 2 meter langt rør utenpå latmannsarmen etter endt sesong :P

er vell innebygd momentjustering i dem fleste lufttrekkere?

Jepp, pleier alltid å stille på svakeste på min trekker, og har alltid gjort dette på jobb også.

Aldri ødelagt en bolt eller et hjul som har løsnet. Laveste er vel ca 250nm på min trekker. Perfekt.. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort dette hver dag, flere ganger om dagen, i flere år så går nok riktig så fint.. ;)

Aldri brukt en momentarm eller et momentstag noen gang. Ingen andre her på huset gjør det heller. 90-140nm er riktig ja, utifra størrelse på bolt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...