Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

ja, er så mange forskjellige leire der at jeg blir helt forvirra.

Husker bare en gang jeg var der med lettmc at jeg å en kompis nesten blåste inn gjennom portene til militæret ved istindportalen (kinoen) og vi stoppet rimelig kjapt da en kar brølte "STOOOOP" å Hken sikta mot oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var stasjonert i CSS selv på Bardunapa. Helt ok sted det. Altfor mange som syter over førstegangstjenesten. Selv ser jeg tilbake på det og synes det er mange gode minner, og flotte lærdommer, også får man jo testet seg selv litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadow er flotte sykler! Hadde selv moped, men både moren min og bestefar kjørte hver sin Shadow 125, så har alltids kjørt noe :) Etter min mening er det den ultimate lettsykkel(i mitt syn) med mine bein var det litt irriterende å måtte ta ut kneet hver gang man skulle svinge relativt krapt rundt fortau og slike ting, men det er vel bare en vanesak :P

Viragoen til Yamaha kan bare legge seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev i postkassen om at noen har blitt tatt i fotoboks med ene bilen min.

Hvis jeg stikker ned på stasjonen og ser på bildet (de ser at det ikke er meg) trenger jeg da å engasjere meg noe mer i den saken ?

Føler ikke noe stort behov for å hjelpe de å gjøre jobben sin, og vet at det ikke er jeg som har kjørt bilen (går ut ifra bildet viser det også)

Noen som har vært borti sånne saker tidligere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk denna saken skilt igjen for første gang på fem år! :P Er fort seks år siden jeg kjørte den sist.

[ Bilde ]

Åhåh, shadow 125 ??

Hadde en slik sjøl når jeg var 16, et par år siden, bare i svart.

Saaaavn

Stemmer bra det! :P

Fredrik:

Kneet går gjerne i styret for min del også, men man må gjøre det til en vane å legge ned benet før man svinger brått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å følge denne saken, og se at det nå dukker opp flere vitner som alle underbygger historien. Han som ble stoppet av politiet fremstår jo heller ikke som den typiske lurvete fyren man forventer å se bilde av i en slik sak. Får håpe dette blir ordnet opp i på en skikkelig måte til slutt, og skal uansett passe meg for en viss svart Mercedes på veiene her!

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Reagert ... Yjuqcp1nyg

For en klovn. Håper han blir straffet for dette på samme måte som alle andre ville blitt. Muligens enda strengere siden han er politimann og nektet å identifisere seg.

Forbanna landeveiscowboy, håper han aldri mer får en stilling med makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aprilia rs125 jeg og det tok mye på aks og topphastighet og digga turtallskicket den hadde .

Så hadde jeg Honda cbr 125 gikk dårlig og var tynn og spinkel , littsynd egentlig for utseende var ganske kult.

Men prøvde også en Shadow ålreite cruisere , men ikke noe fartsmaskiner akkurat .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...