asv Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Kan trøste deg med at selv om det er fint vær her i dag, så er det ikke mange dagene siden det snødde Det hadde heller ikke overraska meg om det snør i mårra.. At any given time, the urge to sing "The Lion Sleeps Tonight" is just a whim away. A whim away, a whim away...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Ah, skulle gitt mye for å kaste meg på en sykkel, frese til bryggekanten og kjøpe meg en softis sykkel? skal du i sykkelfeltet? vær glad jeg ikke møter deg på veien da.... Synes alle skal legge ut bilde av isen de spiser idag i lunchen... Haha tenkte mer på en sånn med motor som kan kjøre fra deg jeg
wicky124 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Du kjører aldri fra meg..aldri... selv ikke med m5....
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Wicky: jeg kjører alltid fra deg, uansett om du har m5 og jeg kjører ford transit ALLTID! Sofa: synes du er mye ute og leverer bil jeg?
SofaKingFresh Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Blitt noen i det siste ja! Sjåføren vår gikk bort for en drøy ukes tid siden, så jeg tar jobbene på DET og, til vi får wn ny som har mulighet. Nå er vi 3 klargjørere på jobb og, så da skal det gå greit. De er utplassert fra NAV tror jeg. Skal til Oslo neste uke og. Levere KIA Sportage. "Sport"..
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 en sporty sportage? huffda Da får du kommet deg ut da slipper å sitte innestengt på et kontor i det været her
FredrikE24 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Soft is er faktisk noe av det beste jeg vet Hørt mange sier at det er kvalmende etc. Men jeg er oppvokst med en ca. 4-5 liter med iskonsumering i uka for en familie på 4. Magen tåler litt is med andre ord kunne nok spist flere Nesset soft iser på rappen:-)
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Vet ikke om dette er billig, men fy flate for en bil! http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... LSO_EXPORT
noekult Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Vet ikke om dette er billig, men fy flate for en bil!http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... LSO_EXPORT 8-serien burde appellere til meg, siden jeg digger 90-talls sportslige biler med lang panser, men jeg har aldri blitt tiltrukket av de... Virker bare tunge og late og dyre i drift! Sånne biler skal være lette og danse gjennom svingene! Samme greia med nye M6, blir ikke så tiltrukket av en todørs M coupe som veier 2 tonn... Skikkelig 90-talls kid jeg ass
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Jeg elsker e31, og planen er en slik med s62 med tiden, hadde vært fantastisk! Hva ville dere valgt?
Anbefalte innlegg