Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kan trøste deg med at selv om det er fint vær her i dag, så er det ikke mange dagene siden det snødde :P Det hadde heller ikke overraska meg om det snør i mårra..

At any given time, the urge to sing "The Lion Sleeps Tonight" is just a whim away. A whim away, a whim away...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skulle gitt mye for å kaste meg på en sykkel, frese til bryggekanten og kjøpe meg en softis :D

sykkel? skal du i sykkelfeltet? vær glad jeg ikke møter deg på veien da.... :lol:

Synes alle skal legge ut bilde av isen de spiser idag i lunchen...

Haha :P tenkte mer på en sånn med motor som kan kjøre fra deg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt noen i det siste ja! Sjåføren vår gikk bort for en drøy ukes tid siden, så jeg tar jobbene på DET og, til vi får wn ny som har mulighet. Nå er vi 3 klargjørere på jobb og, så da skal det gå greit. De er utplassert fra NAV tror jeg. Skal til Oslo neste uke og. Levere KIA Sportage. "Sport"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft is er faktisk noe av det beste jeg vet :-) Hørt mange sier at det er kvalmende etc. Men jeg er oppvokst med en ca. 4-5 liter med iskonsumering i uka for en familie på 4. Magen tåler litt is med andre ord :-) kunne nok spist flere Nesset soft iser på rappen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er billig, men fy flate for en bil!

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... LSO_EXPORT

8-serien burde appellere til meg, siden jeg digger 90-talls sportslige biler med lang panser, men jeg har aldri blitt tiltrukket av de... Virker bare tunge og late og dyre i drift! Sånne biler skal være lette og danse gjennom svingene!

Samme greia med nye M6, blir ikke så tiltrukket av en todørs M coupe som veier 2 tonn...

Skikkelig 90-talls kid jeg ass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...