Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg blir alltid litt tom inni meg av å få oppfylt drømmene mine.. Det kjipeste med det å være en drømmer er å innse at drømmene som oftest føles bedre enn det legemliggjøringen faktisk gjør i praksis :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche tjener 13.000 britiske pund pr bil (over 100.000 NOK), mens BMW tjener rundt 3000 £ :shock::o:o:ohttp://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=27703

Shiiiiiiiiiiieeeeeet. Hatten av for Porsche.

Snakker om Porsche, jeg møtte en Porsche 911 type tidligste/nest tidligste modell hjem fra jobb for en times tid siden. Den var mørk blå og Porsche-skriften bak var i gull(originalt?). Uansett, det var virkelig moro å se hvor liten den egentlig er, men samtidig så elegant, ettersom det stod en 996 utenfor jobb tidligere idag som jeg kunne sammenligne den med.

Slik bare mørkeblå:

[ Bilde ]

Enig med observasjonene dine, så en slik på Grønland (ved politistasjonen der) for noen uker siden, jeg måtte faktisk smile :) Den var brun, tror jeg. Masse sjarm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om jeg noensinne vil vinne så mye penger...

Det kommer du helt sikkert til å gjøre :mrgreen:

Det må være så sinnsykt å vinne så mye penger på en dag...

Jeg er så misunnelig! Gud hjelpe meg..

Jeg skulle nytt livet så til de grader og opplevd så mye gøy!

Så spørs det jo om man hadde satt pris på noe som helst lenger :/

Sikkert ikke like kjekt å kjøpe noe nytt når man har råd til å kjøpe hva man vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være så sinnsykt å vinne så mye penger på en dag...

Jeg er så misunnelig! Gud hjelpe meg..

Jeg skulle nytt livet så til de grader og opplevd så mye gøy!

Så spørs det jo om man hadde satt pris på noe som helst lenger :/

Sikkert ikke like kjekt å kjøpe noe nytt når man har råd til å kjøpe hva man vil..

Mye mulig det stemmer, men jeg kan godt være forsøkskanin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man vinner 216mill, så kunne man ført over 16mill på brukskonto ( :mrgreen: ) , satt resterende 200mill på høyrentekonto (si 5%), og dette vil rente seg 10mill i året, som man kan leve på neste år. Da kan man i utgangspunktet leve på 10mill i året og fortsatt ha 200mill til gode når man faller under torva :lol: Ikke at et er noe poeng, mén. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...