Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer med racing igjen!!!!!!! Det har pøsregna på Nurburgring i hele natt, racinga var rødflagget fra ca midnatt til kl 8 om morgenen, nå er det pån igjen :D

Ble slåsskamp i pit-en, Audi og BMW miniputt lag begynte å krangle om hvem som skulle bruke bensinfylleren :lol:

24H OF CHAOS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har greie på valsing her?

prøvde meg med 20mm spacer bak i går, så jævla fett ut, men må brette kanten på hjulbuen så og si helt flat får å få plass..

men vet ikke hvor mye jeg tør å ta i mtp lakken, ene hjulbuen ble lakkert opp og for sånn 3 uker siden så kjipt om den sku ryke så fort :P

har forsåvidt ikke behov for å gjøre hele buen større, er kun kanten jeg ønsker å brette inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

janerik: Hva slags bil sitter de felgene egentlig på? Fornøyd med de? Er jo slike jeg har i hvit på Minien! :wink:

ville ha noe spesielt og ha på ene e30'n så skal være på denne

DSC_0297.jpg

men må space endel for å få det bra :P

prøvde de på cab'n og, men passa ikke helt der :P

DSC_0289.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på gitarer her inne? Min far fyller 50 i år og jeg vet han alltid har hatt lyst på en kvalitetsgitar. Han har vel en 3-4 akustiske men nå er det snakk om elgitar.

Går mest i Bob Dylan, Pink Floyd osv.

Har vel kommet frem til at Gibson er fete greier, men det finnes jo hundrevis av Gibson gitarer. Tenker prisklasse 5-10.000,-. Noen tips?

Kort fortalt, Gibson SG is tha shit!! Ligger rett i prisleiet du tenker deg og er en sann fryd og spille på. Har aldri vært borti lignende gitar noengang, og jeg har spilt på mye rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk testa felga mine på micra'n til brodern for morro skyld.

[ Bilde ]

De Micraene anbefaler jeg alle venner som spør om nybegynner bil. Kompis har hatt to, de går og går til rusta tar dem og er svært økonomiske og komfortable for bykjøring. Jeg liker de svært godt :P

fælt som dere bytter hjul a...

Ja, helt vanvittig. Nesten så ofte som du bytter bil ;)

Og, HOLY SHIT:

Skru opp høyttalerne :D :D For en motorlyd og for en girkasse.. <3

Fytti grisen for en feit lyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...