Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den minien er så fet :) Bytte ?

I? Du kan få kjøpe den, trenger i utgangspunktet å selge den skjønner du.

01 318 e46 coupe :P

Den minien er så fet :) Bytte ?

Er det du som kjøre den blå Z4en på profilbildet ditt? har møtt den ett par ganger i Arendals området det siste dagene :)

Hehe, nei desverre gitt. Er nok gamlingen det.

Skrevet

Det blir for upraktisk, jeg trenger mer praktisk bil. Du kan få kjøpe Minien for 140 000,-. Den ligger ute til 150 000,- og det er egentlig SKAMBILLIG!

Skrevet

blekke så halvgæærnt detta

CIMG0199.jpg

er da bbl, eksostemp, olje temp, oljetrykk, vanntemp, turbotrykk, turtellerx2 (en turteller sammen med turbotrykk oppe, og andre er sammen med de andre 5 nede

burde gå an å holde følge mens man kjører på bane da :P

Skrevet
Treverk? Er det båt du kjører?

hehe, skal bort til vinteren eller neste vinter, (dvs når bilen blir ribba helt) da blir dashbordet bytta. da dropper jeg og den doble målerholderen på dashbordet, finne alternativ plassering til de.

Skrevet
Det blir for upraktisk, jeg trenger mer praktisk bil. Du kan få kjøpe Minien for 140 000,-. Den ligger ute til 150 000,- og det er egentlig SKAMBILLIG!

Hadde gjort det hadde jeg hatt en litt bedre økonomisk situasjon :P

Føler det er jobb jobb jobb -> lønning -> bil bil bil.... :roll:

Skrevet

Kjenner til det. Har dog vært flink til å bruke lite penger på bil i det siste, utenom lån som er obligatorisk å betale! :P

Skrevet

Det hender jeg må ut en tur selv tho 8)

Det skjønner jeg godt at du gjør :wink: Z4 er artige biler, er så heldig å ha fått kjørt ett par av dem selv...sitter nesten mellom bakhjula med ett langt og forholdsvis høyt panser forran seg :)

Du bor her i Arendal eller?

Skrevet

Nydelig å kjøre på motorvei og lignende :D Ikke fult så kult i byer hvor det finnes fartsdumper og andre lugubre hull i veien...

Bor ved siden av :)

Skrevet

Du gjorde feilen jeg gjorde... :( Antydet hva som er "veldig billig" pris og la ut bilen til den prisen. Det kommer jeg aldri til å gjøre mer.

La ut CRXen til 35.000 kr., fikk bud på 28.000 kr. Kjøper feiga ut, ble lei og la ut til 20.000 kr. "ferdigpruta", begynte å få bud på 17.000 kr.! Folk ass... Hadde jeg gjort det igjen hadde jeg lagt ut bilen til til 25.000 kr. og tatt det derifra i stedet :P

Skrevet
Nydelig å kjøre på motorvei og lignende :D Ikke fult så kult i byer hvor det finnes fartsdumper og andre lugubre hull i veien...

Bor ved siden av :)

Ja på svingete veier er de konge å kjøre, jobba på Bavaria for en del år siden nå og da fikk jeg låne en Z4 2,0 liter en hel langhelg. Ikke akkurat hårreisende farstegenskaper men på svingete veier innover i landet var den kjempe artig, man kunne liksom bruke hele motoren uten at det gikk for voldsomt og ukontrollert :wink:

Skrevet
blekke så halvgæærnt detta

[ Bilde ]

er da bbl, eksostemp, olje temp, oljetrykk, vanntemp, turbotrykk, turtellerx2 (en turteller sammen med turbotrykk oppe, og andre er sammen med de andre 5 nede

burde gå an å holde følge mens man kjører på bane da :P

hvor kjøpte du målerne? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...