Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ah, fikk akkurat bekreftet at vi har to uker lønnet fødselspermisjon, så da slipper jeg å reise når frøken ny er en uke gammel, eller miste 5,5 uker lønn på å være hjemme. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ikke rett på lønnet fødselspermisjon, så her er det opp til firmaet. Man har derimot rett på ulønnet fødselspermisjon, så der kan de ikke si noe.

Har man en vanlig dagjobb er nødvendigvis ikke 14 dager ulønnet permisjon noen enorm sum, men når man jobber i rotasjon blir det en god del penger ettersom 14 dager tilsvarer 5,5 uker lønn for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føkk. Ikke godkjent senk på vegvesen :\ Camber i front hadde vist for stort avvik. Gikk akkurat på høyda med 5mm :P

Har du noe bilde av hvor høy bilen er? Tenkte å godkjenne min, men er redd den er for lav...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føkk. Ikke godkjent senk på vegvesen :\ Camber i front hadde vist for stort avvik. Gikk akkurat på høyda med 5mm :P

Har du noe bilde av hvor høy bilen er? Tenkte å godkjenne min, men er redd den er for lav...

gamle bilen min, denne ble godkjent med denne senken her :)

noamhc7pd5own9xcxm5p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føkk. Ikke godkjent senk på vegvesen :\ Camber i front hadde vist for stort avvik. Gikk akkurat på høyda med 5mm :P

Har du noe bilde av hvor høy bilen er? Tenkte å godkjenne min, men er redd den er for lav...

Så lenge du har 50cm fra bunn av hoved lykta og ikke tar i ved rattutslag skal du være innenfor :) Klart det varierer jo fra plass til plass da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får måle, tror jeg skal ha det, bilen er egentlig ikke skamsenka, men biltrangsynet er vell ganske strikse på det etter hva jeg har forstått... Tar i gjør det iallefall ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...