Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, kos med helikopter..

[ Bilde ]

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Med en "fleshlight" under helikopteret og fjærnkontrollen i hånda, da har du kontrollen på lørdagskvelden.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg? Skal bytte ut foringer framme på bilen min, har da funnet et sett bærearmsforinger med holdere på koed( art. nr. www1394) Lurer på om det er det jeg trenger for å bytte ut de gamle med? Det haster!

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg? Skal bytte ut foringer framme på bilen min, har da funnet et sett bærearmsforinger med holdere på koed( art. nr. www1394) Lurer på om det er det jeg trenger for å bytte ut de gamle med? Det haster!

Takker for svar

Er nok de du skal ha om du skal ha med holdere.

Jeg har forresten et sett med helt nye powerflexforinger til bakre bærearm på E46 men husker ikke om de var til 4 eller 6 sylindrede :/

Kan sjekke om du ønsker? :) Du kan få de til 350kr plus frakt om de passer..

(Da må du i såfall bruke de holderne du har)

EDIT: Ser nå at Koed kjører 1 type på alle E46 modeller og det er litt rart, for det er egentlig forskjell om du har 4 eller 6 sylindre. De passer nok om hverandre men det er diameteren som er forskjellen. 4 sylindre blir levert med 66mm og 6 sylindre med "noen og 70 mm"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg? Skal bytte ut foringer framme på bilen min, har da funnet et sett bærearmsforinger med holdere på koed( art. nr. www1394) Lurer på om det er det jeg trenger for å bytte ut de gamle med? Det haster!

Takker for svar

Er nok de du skal ha om du skal ha med holdere.

Jeg har forresten et sett med helt nye powerflexforinger til bakre bærearm på E46 men husker ikke om de var til 4 eller 6 sylindrede :/

Kan sjekke om du ønsker? :) Du kan få de til 350kr plus frakt om de passer..

(Da må du i såfall bruke de holderne du har)

EDIT: Ser nå at Koed kjører 1 type på alle E46 modeller og det er litt rart, for det er egentlig forskjell om du har 4 eller 6 sylindre. De passer nok om hverandre men det er diameteren som er forskjellen. 4 sylindre blir levert med 66mm og 6 sylindre med "noen og 70 mm"

Hei. Takker for svar. Har allerede bestilt et sett ifra koed, så får nok ikke behovet for Powerflex'n, beklager :( Det haster for min del, så får håpe de passer. Om ikke så får jeg sendt de tilbake til koed, og få kjøpt det du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...