316 Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Hvorfor selger du den da? Morsomt på gatebil i dag, mye folk og fint vær... Også en Opel Omega som taket fordi han måtte bremse opp for Alm... Ikke en blå "drifteomega" med masse dekaler/reklame vel? Skjønner hvilken Omega du siktet til nå... Denne, fra Begen Drift Team? Kjørte som en galing!!!
316 Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Jess... Og det han sa i sin "tale" var ganske morsomt. "Eg treng jo faen ishe turbo!" http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41875850 Nå er prisen senket en del på bilen jeg vil ha... Hmmm... Må få solgt Mini!
-Roger- Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Vanvittig kult at han vant breisladden Unner han godt det! Kjenner godt Stig/"Smygen" Wilhelmsen... Kjekk kar med råe kjøreegenskaper
Clerion Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Noen som vet diameter på senteret på Gs Retro felgene? Altså, der man evt fester ett emblem.
Xavi0n Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 sikkert 56,6mm (eller noe i den duren) er vel det som er vanlig.
pautomagi Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Noen som vet hva delenummer på høyde sensor duppeditten til e46 er ?
BMW E30 325 Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Real oem for dere som diskuterer felger. så skjønner jeg at massene ikke flyr rundt å kjøper seg felger til 20k hverdag. Men tenk dere hva en må betale for GSretro da? finner masse feite vintage hjul, som er ekte, og ikke en kjip etterligning, til sammepris, og billigere. Forskjellen er bare det at, om du tar vare på hjula dine så har du godsjans å få igjenn det samme for de, når du blir lei av dem. Gs felgene er jo ikke verdt noe somhelst like etter de er kjøpt. Var slik med BBS LM, GS selv solgte jo noen for 1k pr felg på slutten. Skjønner jo såklart at ikke alle har den samme interessen for gromme hjul, men gromme "ikke- replica" hjul trenger ikke å koste skjorta. Jeg syns feks mine borbet T i 9x16, som kosta meg 5k med dekk, er mye grommere, og gir en bedre følelse, enn å rulle rundt på noen 17 tommere til den dobble prisen, som er ei etterligning. Videre handler det jo litt om å ha noe som ikke massene har. Selv om det finnes mange biler der ute på BBS RS, så er ikke akkurat som at jeg ser , eller har sett felger like mine egene For å oppsummere: Jeg skjønner godt at folk kjøper kopihjul, og er fornøyd med det, men det trenger ikke nødvendigvis å være noe økonomisk smartere. At de tåler like mye som "skikkelige" hjul er i hvertfall helt sikkert at de ikke gjør, hagler av bilder av replika hjul som failer diverse tester. Speseilt rota. google it.
Clerion Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 8800 spenn for GS retro nå, akkurat handla. Finner du noe billigere enn det blir jeg skeptisk
flonoen Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 http://gsbildeler.no/bilder/16819 Bruker man samme bolter til polyforinger som originale foringer i traversen? 5 og 7 på bildet
RS-Heggem Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Ingen som vil ha bil? Er den fortsatt for dyr eller? viewtopic.php?f=45&t=258006
noekult Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Skjønner jo såklart at ikke alle har den samme interessen for gromme hjul, men gromme "ikke- replica" hjul trenger ikke å koste skjorta. Jeg syns feks mine borbet T i 9x16, som kosta meg 5k med dekk, er mye grommere, og gir en bedre følelse, enn å rulle rundt på noen 17 tommere til den dobble prisen, som er ei etterligning. Jeg er 100% enig med deg her. To ting skal aldri være replica: Felger og klokker. Snuste på stanced-looken for E28en i fjor, og hadde egentlig bare råd til GS replica (sjekket ikke brukt-markedet såå nøye da), og følte hele tiden at det ville blitt feil...
Jokkke Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Oppkjøring i morgen, sinnsykt med nerver nå... Lykke til
Anbefalte innlegg