Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ser de linker til xda developers. Kjent utviklermiljø for smartphones. Ville lest litt i forumet der før jeg hadde kjøpt :) Kan godt være det er en ok telefon. Men etter hva jeg har erfart er sånne ting for godt til å være sant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leste meg ihjel på div tester og forumer her på jobben nå, og ser ut som valget faller på denne.. ;) Med mindre S4 daler fort i pris neste 3ukene.. :lol:

Ifølge alle tester osv så virker det svært lovende med en fantastisk skjerm og godt batteri. Samt stor CPU med 4 kjerner som drar det meste. Hmmm.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

billig syns nå jeg var å ta litt hardt i :P

blar lett opp 900kr ekstra når man først bruker såpass på ny telefon :P får å få telefon fra et av verdens største merker, 0 stress med garanti, reklamasjon, tilbehør osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, flere som har oppdaget denne flotte og billige telefonen?

http://europe.oppostyle.com/home/9-find-5-midnight.html

For største pakken kommer det på 4080kr ferdig levert hjemme i Norge.. :o

Med specs som Galaxy S4 vil jeg påstå dette er noe å vurdere?

Jøss, ser ut som ejg ryker på 4 laken der, denne vil jeg ha!

Samme tenkte jeg! Liker å støtte de som faktisk prøver å gi kundene det de vil ha.. ;)

Elsker prispressere på markedet.. :D

billig syns nå jeg var å ta litt hardt i :P

blar lett opp 900kr ekstra når man først bruker såpass på ny telefon :P får å få telefon fra et av verdens største merker, 0 stress med garanti, reklamasjon, tilbehør osv.

Tja er jo en del prosent billigere for en mobil som har tilsvarende specs, men er bedre skrudd sammen og med bedre bruker-støtte.. :) De lover jo oppdateringer fortløpende (annenhver uke) samt de jobber sammen med folk som lager custom roms. Stort pluss i boken det.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert gøy for dem som liker å dille :P

syns oppdateringene på s2'n min kommer mer enn ofte nok :P

tviler igrunn på at s4 er skrudd dårligere i sammen enn s2? min har iaf tålt jævla mye syns jeg, er akkurat som ny ennå. har lyst å handle s4, men får meg bare ikke helt til å gjøre det da s2'n fortsatt fungerer 200%, tror ikke det er så mye overgang heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgangen fra S2 til S4 er ikke mye annet om man ikke er spesielt interessert i telefoner. Men det er så mye mer enn det. :) Bare å gå fra S3 til S4 er en god overgang. Fikk SMS i går om at hvis jeg kjøpte ny tlf der jeg kjøpte min S3, fikk jeg 500,- i rabatt ved binding. Veldig kjekt når jeg skal ha S4, og får den for en tusenlapp! Så fort lønna tikker inn nå, blir det S4 og tvillingkort. Så får s3'n bli arbeidstelefon. Godt at lønna kommer nå, den 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ jo ikke legge inn custom men den blir jo raskere og mer stabil som oftest.. ;)

S2? Jeg har S3 nå og syns den begynner å blir over gjennomsnittet treg og sleten. S2'en begynte å bli dårlig etter 8 mnd og var faktisk det verste mølet jeg noen gang har hatt.. :P

S3'en er betraktelig bedre en S2, så vil tro det er et gigantisk hopp fra S2 til S4..

Problemet med samsung sine mobiler er at de er laget i plast og dermed blir lett skadet osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være noe galt med bruken din da isåfall :P

da er løftebukk på vei :D gud det skal bli deilig.

lurer litt på handle e46 320d 150hk, går vell greit til brukis. må begynne å spare litt peng framover så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får kommer ikke til å ha leilighet gjennom jobben i evig tid :D satser på få noe eget om 2 år elns. greit å ha bil som ikke er så sint på drivstoffet til brukis, og evnt heller ha noe herjegreier utenom.

jeg kjører 30k km i året så er litt å spare vil jeg tro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det ja, det hørtes deilig ut... ;)! Muligheter for å spare penger også da, ja. Men man bruker det man har, har erfart det helt i fra da jeg var lærling. Klarte meg på 5 000 i mnd da, men det går ikke noe særlig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 320i er da ikke så ille mtp bensinforbruk? Og ikke er det en herjebil heller. Kan ikke fatte at du mener den bruker mye. Isåfall ville jeg satt den på verkstedet om det er SÅ ille. Min bruker ikke mye, og jeg kjører tidvis hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det ja, det hørtes deilig ut... ;)! Muligheter for å spare penger også da, ja. Men man bruker det man har, har erfart det helt i fra da jeg var lærling. Klarte meg på 5 000 i mnd da, men det går ikke noe særlig nå...

snitta ca 21k i mnd siden mai i fjor uten kjøp av bilen ser jeg :P syns det er litt mye så.(begynte som lærling i september)

sofaking: den går somregel på literen, men er mye verditap i bilen når jeg kjører så mye. bedre å gjøre det med en billig bil. bilen min har mye km fra før av og så. blir så veldig tungsolgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...