Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da funker det fjell ;D

Anbefaler seelvfølgelig Montèr sin da jeg selv jobber der og selger produktet ;D Billigere enn Casco og like god. 200kg pr kvm, kan feste en murstein i taket og henge deg i den etter bare noen sekunder visstnok, aldri prøvd ettersom jeg ikke har den fysiske styrken som skal til :) Moha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler den fysiske styrken til å løfte opp en murstein og feste den i taket?

Først og fremst, tror du blir overrasket om du prøvde, en murstein er ikke så tung. Men på den andre sida vil eg ikkje anbefale å lime murstein til taket, tviler på det passer like godt inn som en lampe f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da funker det fjell ;D

Anbefaler seelvfølgelig Montèr sin da jeg selv jobber der og selger produktet ;D Billigere enn Casco og like god. 200kg pr kvm, kan feste en murstein i taket og henge deg i den etter bare noen sekunder visstnok, aldri prøvd ettersom jeg ikke har den fysiske styrken som skal til :) Moha

Har ikke lyst til å henge meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da funker det fjell ;D

Anbefaler seelvfølgelig Montèr sin da jeg selv jobber der og selger produktet ;D Billigere enn Casco og like god. 200kg pr kvm, kan feste en murstein i taket og henge deg i den etter bare noen sekunder visstnok, aldri prøvd ettersom jeg ikke har den fysiske styrken som skal til :) Moha

Jobber du på Montér?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da funker det fjell ;D

Anbefaler seelvfølgelig Montèr sin da jeg selv jobber der og selger produktet ;D Billigere enn Casco og like god. 200kg pr kvm, kan feste en murstein i taket og henge deg i den etter bare noen sekunder visstnok, aldri prøvd ettersom jeg ikke har den fysiske styrken som skal til :) Moha

Jobber du på Montér?

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være camberen som gjør at bakdekka mine er så ekstremt glatte på vått føre? er jo billige sunny dekk, men er vannvittig glatte. legger ut i sladd i rundkjrøinger uten å framprovosere.

satser på handle nankang igjen om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært en bedrift som f.eks selger produkter for Montér. Ergo et spørsmål for å bekrefte det åpenbare. ;)

Leser du forumet på en mobil enhet nå, eller på PC? Jeg ser nå endringer jeg gjorde i quotingen, ikke vises på mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunny er vel de værste dekka som er? :P

Kjør falken. 200,- elns dyrere å myyye bedre!

tydeligvis, haha. er jo direkte livsfarlige. beste av alt er at dem er merka med m+s :lol:

fikk dem for 500kr så er ikke største tapet. har nankang ns2 foran nå(hadde dem bak og før). ikke beste grepet i dem heller, men myye bedre enn sunny.

litt kjekt å ha like dekk foran og bak og da,hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nankang ns2 er OK, støyer en del(det meste i denne dim gjør vell det) nokså glatte på vått føre. sleit mine ut ifra juni til november i fjor :P

strekker seg pent da :D derfor jeg må ha ns2 bak igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka folk syns om denne?

http://www.mobile24.no/details.htm?id=1 ... =〈=nor

Sikler på å importere meg e39 med grommere motor. Skulle helst vore manuell, men denne har motor, farge og ellers alt eg ønsker meg igrunnen. Går vel an å bygge om til 540 girkasse i etterkant?

Facelift baklykter, ac schnitzer hjula mine, eisenmann eksos , sort tak og KW coilovere, naam! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...