Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har dabbet litt av på BMWCCN treff føler jeg... Cars and Coffe treffet ved Tønsberg i år var helt rått mtp oppmøte, så det skal definitivt gjentas :)

Problemet mitt er at jeg ikke koser meg på BMWCCN treffene, det er så monotomt og kjedelig/sært. Man prater med stort sett de samme menneskene og har man møkk i skjermene så får man også det påpekt!

Var på et Stancenation treff i Halden i går! Alle biler kunne komme inn, masse hyggelige folk, sinnsykt mange fete biler, noen med vekt på show&shine, andre på særegenheter, noen med sinnsyke anlegg og rust var tydeligvis tøft hehe. En kamerat har en polo uten fjører og 13toms dekk, baki er det en svær kasse med 4x15" basselementer og noen store forsterkere, bilen ser generelt herja ut med rust på panseret hvor panseret er slipt i et flammemønster. Den bilen kom på 4de plass i kåringen slått av en ordentlig kul Audi A4 Avant, den rød BMW E21 320n med luftfjæring og en skikkelig fin E36.

Det mest kule synes nå jeg var en E28 med en noe småskremt Mercedes Diesel motor(OM606).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dabbet litt av på BMWCCN treff føler jeg... Cars and Coffe treffet ved Tønsberg i år var helt rått mtp oppmøte, så det skal definitivt gjentas :)

Problemet mitt er at jeg ikke koser meg på BMWCCN treffene, det er så monotomt og kjedelig/sært. Man prater med stort sett de samme menneskene og har man møkk i skjermene så får man også det påpekt!

Var på et Stancenation treff i Halden i går! Alle biler kunne komme inn, masse hyggelige folk, sinnsykt mange fete biler, noen med vekt på show&shine, andre på særegenheter, noen med sinnsyke anlegg og rust var tydeligvis tøft hehe. En kamerat har en polo uten fjører og 13toms dekk, baki er det en svær kasse med 4x15" basselementer og noen store forsterkere, bilen ser generelt herja ut med rust på panseret hvor panseret er slipt i et flammemønster. Den bilen kom på 4de plass i kåringen slått av en ordentlig kul Audi A4 Avant, den rød BMW E21 320n med luftfjæring og en skikkelig fin E36.

Det mest kule synes nå jeg var en E28 med en noe småskremt Mercedes Diesel motor(OM606).

Signerer gjerne på den... Godt og blandet treffene er alltid gøyest :)

Jeg må prøve å bli mer oppdatert på andre type treff (altså når de er), går glipp av mye bra jo :?

Da hadde man knapt hatt lappen i 3 uker å allerede hatt første krasj....

Hva skjedde...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Håper dere kom til enighet om skadedekning...

Skal ærlig innrømme at jeg har hatt et par nesten-ulykker pga. det motsatte kjønn :P Kjørte nesten rett frem i en sving borti her fordi det kom ei superberte med latterlig bra utseende i en svart S-klasse (hu kjørte med skikkelig autoritet, det var sexy!)... Hahaha... Damnit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke snakke om nestenuhell når det stopper opp foran deg og du styrer med klimaanlegg, radio eller ser i speilet.

Skjedde med meg i kolonna på GS-treffet. Så ned for å skru av AC og justere opp tempen litt, og når jeg så opp så sto bilene foran helt still. Høgde inn bremsa og vrengte bilen over i andre feltet. Slapp heldigvis med skrekken, men det var jævlig flaut og jeg var ikke mye høy i hatten når jeg sto halveis opp på sida av en E30 og venta på at bilene skulle begynne å kjøre igjen så jeg fikk luska meg inn igjen og leke som ingenting :applause:

Har hendt meg to ganger det der. En gang ved et overgangsfelt også, men da satt jeg litt i mine egne tanker og tenkte mye på en eksamen jeg skulle opp i. Ingen unnskyldning, men faen så man skvetter til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...