Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Nå fikk du beskjed om at det kunne ta lengre tid, felgene er ferdige men er ikke kommet enda.

Vi må ha de over fjorden også.

Jeg trodde du var inneforstått med det og jeg slapp mas.

Mvh Håkon Sandberg

Daglig leder/Gründer

Trivelig.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var tøff, er det en vanlig 9-3 eller er det noe konseptgreier? Var litt vanskelig å se på bildet, men så ikke helt standard ut på taklinje og bakover.

Fant bildet på britiske Pistonheads.com. Det var et bilde til, så det er sikkert ikke photoshop (ei heller konsept, da det er skilter på begge bildene).

Sikkert noen som bare har choppa taket, American style :D

Begge disse er spesielle modeller, som kom slik fra fabrikken, de er svært sjeldne, men helt originale ;) om du ser på 9-3'n så har den meget spesiell frontfanger, til å være en 9-3 og ikke en 900, noe man ser på grillen som er massiv, mot den spinkle 900-grillen ;)

Edit: etter litt søking ser det ut som jeg ikke har helt rett, ble litt usikker nå, men meget spesiell og kul saab :D

Stemmer ikke.. Bilen er en Saab EX, som er bygd på en saab 9000 som er korta ned og satt sammen med deler fra et par andre saaber... Tror den er ombygd i Norge.. Og noe sånn får man godkjent, men et senkesett på en bmw er farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...