Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Pliktmessig avhold er bare en paragraf for å punte litt på ting. Ser etter deg om dagen Markus, men ser deg ikke.

Passerte Ise 06.30 i dagtidlig, da møtte jeg en av de nydelige røde M3'ene. Kom ut på E6 møtte jeg en godt kjent sølvfarhet Z3 coupe. :) morro.

Ingen P som er like fin som den jeg kjører, så skal ikke være så vanskelig å få øye på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

gårsdagens bilde av min første tattoo.. mine hender og guttungens føtter :) kjempefornøyd!

Jeg pleier aldri å like "datotattoeringer", men idéen bak denne var awesome :)

Må smelle ei på tjukken snart jeg også, alle blir fedre om dagen, kan ikke henge etter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utpå fjorden i går. Overraskende mange fulle idioter ute å se på sjøen. Forstår ikke folk at man også der skal holde seg edru? Man fører da et fartøy. Et knølhaud presterte å dunke inn i alt av båter rundt om og meide ned en bøye som lå der :roll:

Selvfølgelig med full drus på anlegget.

Mer synlig politi på sjøen sier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utpå fjorden i går. Overraskende mange fulle idioter ute å se på sjøen. Forstår ikke folk at man også der skal holde seg edru? Man fører da et fartøy. Et knølhaud presterte å dunke inn i alt av båter rundt om og meide ned en bøye som lå der :roll:

Selvfølgelig med full drus på anlegget.

Mer synlig politi på sjøen sier jeg.

Apropos det... Ei venninne klarte i går å drikke så mye at hu knapt klarte å stå oppreist. Jeg brukte altfor lang tid på å få henne hjem til ei venninne hun passet kattene for i nærheten. Masse pissprat først i 45 min, så 15 min. på å finne tinga hennes etter at jeg insisterte på at hu gikk hjem. Så 20 min på dassen, 10 min. på å gå 25 meter til bilen, 5 minutter på å få beltesela på henne. Også førte hun oss til feil føkkings bygg (nøklene funka ikke) og jeg klarte ikke å kommunisere med henne lenger, fikk ikke svar på mine spørsmål, hun var helt tåkete. Måtte ta 4 telefoner til fellesvenner før jeg fant noen som hadde vært på vors der og beskrev stedet, heldigvis var det bare en sidegate (som vi igjen brukte 10 min. å gå til fordi hun begynte å gråte hysterisk og ville andre steder). Og for å toppe det hele måtte jeg pisse som F og vi måtte opp trappene til toppetasjen, bare det tok jo en god halvtime til. Jeg har aldri vært så frustrert av et menneske før, ei heller blitt så sliten i høyrearmen min (måtte holde a balansert i timesvis jo!).

Jeg er avholds, men når jeg ser at folk ikke klare å ta vare på seg selv lenger (spesielt når du er en halvnaken og dødsfin jente), da føler jeg at vi trenger en innstramming et eller annet sted ila. kvelden... Men det må gå ann for voksne mennesker å vite grensene sine selv...

Sorry, det måtte ut :P Jenter, slutt å drikk dere helseløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...