noekult Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Erru gærn. Det er noen klin gærne firmaer i USA som putter inn Corvette-motorer i MX-5er. Det ser så viiiiiiiiiiiiiiiiiiiillt moro ut!!!!!
hermanoo90 Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Erru gærn. Det er noen klin gærne firmaer i USA som putter inn Corvette-motorer i MX-5er. Det ser så viiiiiiiiiiiiiiiiiiiillt moro ut!!!!! i mx5?! DAMN!"
VegarVS Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 krysser alt av fingre for at det ikke er gått noe galent med toppen/ventilene på e30`n.. men men.. lærer så lenge man lever..
noekult Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Erru gærn. Det er noen klin gærne firmaer i USA som putter inn Corvette-motorer i MX-5er. Det ser så viiiiiiiiiiiiiiiiiiiillt moro ut!!!!! i mx5?! DAMN!" Helt latterlig Akkurat den på bildet veier jo under 1000 kg... Herlig galskap! krysser alt av fingre for at det ikke er gått noe galent med toppen/ventilene på e30`n.. men men.. lærer så lenge man lever.. Vet ikke hva som har skjedd, jeg, men krysser fingrene jeg også! Gamlingen ble kjørt frem i dag [ Bilde ] Nice... Du må nesten ha hvit Miami Vice dress når du kjører klassikern der Og ikke glem å brenne Scarface soundtracken for den vil passe så jævlig bra Push it to the limiiiiit lol
Leadfoot Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Du får hive de på VCCN-forumet og se om noen der tør å skille seg ut
316 Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Turnusfri!!! Snart hjemme og bra er jaggu det for jeg holder på å sovne.
Torek Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Du får hive de på VCCN-forumet og se om noen der tør å skille seg ut Ooohh.. Der sa du noe! Takk for tips!
SofaKingFresh Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Kommer hjem til kake og pakker, ballonger og rydda hus. Deilig!
316 Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Forpester tråden litt jeg! Fremdeles nøgd med familietralla! Bruker nesten mer penger på vask enn diesel!
scoot Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Fy på deg 316. EDIT: okeida, fornuftig valg, og takk gud for at den ikke er sort.
noekult Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Nice.. Ganske komplett barnevogn det der da Derfor jeg også vil ha diesel 1-serie... Halvering av drivstoffutgifter vs. 518i-en med en gang Blir fort noen tusenlapper i året det!
316 Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Blir gunmetal heliosfelger hvis jeg får tak i det en gang! Halvering av drivstoff betyr mye, samt en tredjedel i forsikring fra Mini til den. Og en tusenlapp mindre på lån i måneden, alt kjennes!
Anbefalte innlegg