316 Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Kan ikke wicky være kebabansvarlig også? Ansvaret for å finne gode kebaber uansett hvor vi måtte være.
noekult Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Jeg har alltid hatt lyst til å lage en bilklubb for entusiaster. Du må bare ha sansen for bil og være villig til å binde deg på events på forhånd. Flere krav vil det ikke være (ingen diskriminering av merker eller subkultur). Noen streetmeets her og der med en liten gjeng året rundt, med litt god mat og masse baksnakking (hehe), hadde vært fett det!
wicky124 Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 husker streetmeet i 2004 (?) i regi av bilforumet....det var tider det...
noekult Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Har streetmeetsene sluttet å være? Har ikke vært på en siden 2005... Og da var det random brukere som sa "kom igjen aaaaa la oss møtes" også samla det alltid seg opp 30-50 biler på Ingerstrand o.l....
wicky124 Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 var vel par hundre biler på ikea furuset og maxi på lillestrøm...
noekult Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Husker den videoen pga. alle bila som kjørte inn og den E-klasse burninga
wicky124 Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 ja...var bedre biler i 1989.... man ser faktisk meg på den filmen...skrekkelig åssen jeg så ut på den tiden as...haha
CV-Erik Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Har streetmeetsene sluttet å være? Har ikke vært på en siden 2005... Og da var det random brukere som sa "kom igjen aaaaa la oss møtes" også samla det alltid seg opp 30-50 biler på Ingerstrand o.l.... Åneida, er fortsatt masse treff på ingierstrand osv Var treff senest forrige helg, da gatebil testa stripa her i follo!
Fredrik Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Jeg har alltid hatt lyst til å lage en bilklubb for entusiaster. Du må bare ha sansen for bil og være villig til å binde deg på events på forhånd. Flere krav vil det ikke være (ingen diskriminering av merker eller subkultur).Noen streetmeets her og der med en liten gjeng året rundt, med litt god mat og masse baksnakking (hehe), hadde vært fett det! Er vi igang da... årets nyhet her inne: Den kuleste Bilklubben. Noekult eller 316 for president....
knut_olestad Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Jeg vil og etablere bilklubb!"Den Kuleste Bilklubben" og ferdig med det. Fredrik kan ta seg av pressen. [space] kan være IT-guruen. Wicky kan være torpedo. Jordfræsar kan være eventansvarlig. -Erik- kan være gledesspreder. Mexos kan være selger. 316 kan være agurkminister. Erik89 kan ordne klubbreiser. Osv. Har du jobb til meg og?
CV-Erik Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Spol til 2:10 og 3:24 Skarping han der! Haha Er en kompis av meg det. Den bilen fikk gjennomgå for å si det sånn!
noekult Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Jeg har alltid hatt lyst til å lage en bilklubb for entusiaster. Du må bare ha sansen for bil og være villig til å binde deg på events på forhånd. Flere krav vil det ikke være (ingen diskriminering av merker eller subkultur).Noen streetmeets her og der med en liten gjeng året rundt, med litt god mat og masse baksnakking (hehe), hadde vært fett det! Er vi igang da... årets nyhet her inne: Den kuleste Bilklubben. Noekult eller 316 for president.... Det enkle er ofte det beste. Lage nettside med "kontakt oss" skjema. Legg ved bilde av bilen med kontaktopplysninger og sverg på mor di at du elsker biler, så er du med Og vips, så har vi Den Kuleste Bilklubben. Jeg vil og etablere bilklubb!"Den Kuleste Bilklubben" og ferdig med det. Fredrik kan ta seg av pressen. [space] kan være IT-guruen. Wicky kan være torpedo. Jordfræsar kan være eventansvarlig. -Erik- kan være gledesspreder. Mexos kan være selger. 316 kan være agurkminister. Erik89 kan ordne klubbreiser. Osv. Har du jobb til meg og? Vettafaen, hva er du god på? ;D Har streetmeetsene sluttet å være? Har ikke vært på en siden 2005... Og da var det random brukere som sa "kom igjen aaaaa la oss møtes" også samla det alltid seg opp 30-50 biler på Ingerstrand o.l.... Åneida, er fortsatt masse treff på ingierstrand osv Var treff senest forrige helg, da gatebil testa stripa her i follo! Ah, nice. Begynner å bli gammal Edit: Selv gutter med F40 har humor My in-laws live in a rural part of Alabama. I love driving up to see them and taking one of the cars on Sundays. A couple of times a year we take up some "garage sale" type stuff and leave it on a table in front of their house with a "FREE" sign leaning next to the table; it goes pretty fast. Last Sunday I came out of their house to see what my father-in-law had laid next to my car.
Anbefalte innlegg