Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må betale skatt av maten her jeg sitter (ca. 80kr døgnet). I tillegg er dietten skattefri, noe snukøytillegget ikke er, så tror ikke du skal klage så mye. :D

Skrevet

Kanskje bare det er meg, men med tanke på risikoen ++ for dere på plattform bryr jeg meg lite om kronene. Føler at mange som sutrer i kommentarfeltet ikke tenker på alle områder/risikoer på en slik arbeidsplass. Føler man seg urettferdig behandlet kan de vel ta et valg å jobbe der selv (satt på spissen) :P

Skrevet

Heldigvis har de fleste en slik holdning. :) Jeg tror også mange av de som skriver i slike kommentarfelt kun er ute etter å ta andre uansett hva det gjelder.

I tillegg er ikke lønnen offshore noe spesielt høyere enn på en vanlig landjobb, men vi får gjerne litt mer overtid i ny og ne som hjelper en god del.

Skrevet

Har ingen måltider her, men bor jeg på hotell blir jeg trekt som bare det... Dietten er ikke skattefri nei, 308 kroner av de er skattepliktig mens 192 er skattefrie.

Skrevet

Ah, det har vel noe med at det er tjenestereise eller ikke. jeg skatter ikke av diett, men det går som tjenestereise.

Skrevet

Aner ikke, egentlig... Jeg er fornøyd med det jeg tjener, ellers hadde jeg byttet arbeidsgiver i dag og gått opp 200 000,-. Det er faktisk sant at det hadde gått an.

Skrevet

nei har ikke blitt no peugeot på meg nei... har heller ikke bestilt bil...ei heller blir det levering på bilen før i mars..

Og jeg tjener for lite...til og med kona tjener mer enn meg :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...