Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Godvær på Rudskogen ja.. :)

Sikkert stappa med folk, orker ikke og gå og tråkke på folk når jeg er på sånne stevner, Rudskogen har jo tatt helt av! er en grunn til at jeg ikke gidder og dra til Rudskogen...

Bedre med E30meet, våler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godvær på Rudskogen ja.. :)

Sikkert stappa med folk, orker ikke og gå og tråkke på folk når jeg er på sånne stevner, Rudskogen har jo tatt helt av! er en grunn til at jeg ikke gidder og dra til Rudskogen...

Bedre med E30meet, våler osv.

Kan holde med der. Skal man på Rudskogen må man gjøre det fullt ut. Komme tidlig torsdag og ha camping/telt rett i nærheten av depo. Å parkere en kilometer unna og oppoverbakke hele veien til banen.. når man bærer med seg kamerautstyr.. :-#

Og må man på dass... gud bedre.. bedre ha med egen dass i bilen.

Fredag var det ikke galt med folk der, men det krever litt prep arbeid for å legge til rette. Rudskogen juli er blitt en verdenssensajon og det merkes også på banen i form av sykt mye biler. Men Rudskogen er også så ekstremt mye bedre enn Våler når det gjelder å svelge antall biler.

Men jeg tror de kan bare begynne å planlegge utvidelse av det nybygde depoet pronto.. :lol:

Skal jeg tilbake på julitreffet blir det med eget teamtelt i depo og/eller campingvogn / hotell .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten?! Synes den så ganske voksen ut jeg :P Skal ikke stå i buskene hos deg mer :P

Har sett deg rulle i buskene her jeg! :mrgreen:

Er ikke så fan av slike dyr selv, men med en katte som skulle ha den uansett hva var det like greit å ta på seg hansker å fjerne den fort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasker meg ikke :P Om jeg husker dette neste gang er et godt spørsmål da. Enzo som er på jakt? :)

Enzo som jakta ja :wink:

Det er forøvrig en buorm for de som måtte lure, og den er ikke giftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...