Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
362hk 440nm.... helt kurant :)

Finnes noen som har klart 680km på en lading, men da i lav fart og med egg under pedalen...Det kommer vel jeg aldri til å klare...

wow, det er jo helt konge :) hengerfeste da ;)

Nope...ikkeno hengerfeste...men har vel ikke behov for hengerfeste...har masse forskjellige varebiler på jobb jeg kan ta med meg hjem om jeg trenger å frakte noe....

hehe, regnet ikke med det heller! :) var en flott bil, blir moro å se bilder av den når du får den :)

Skrevet

God morgen. Noen som kan anbefale noe kjapt og godt i Oslo? (Mat, ikke en hore). Må være i nærheten av Oslo S, og ikke en kebabsjappe.

Skrevet
pris?foretrekker du kylling/biff/and?

Hadde tatt turen ned til kinasjappa nederst på oslo city. De har utrolig bra mat til en billig penge!

Takk for tipset! Pris er ikke så farlig, fått lønning i dag! :lol::lol:

Skrevet
God morgen. Noen som kan anbefale noe kjapt og godt i Oslo? (Mat, ikke en hore). Må være i nærheten av Oslo S, og ikke en kebabsjappe.

Fyr på grillen her :P Men bor ikke på Oslo S :)

Skrevet

Skulle hjente lykter idag på posten til bimmern etter jobb, joaaaaaa der stengte de såklart kl. 4!! Faen så typisk....!!!!!!!!!

Skrevet
Da ble det vist texburger på den beste pølsesjappa i byen. Lite slår servicen her :-)

Dvs. På Alnabru? :)

Så klart! :mrgreen:

Skrevet

Noen her som har spillt på norskelodd.no før? Fikk mail om at jeg hadde fått 50 kr der inne så måtte jo inn å sjekke, spilte noe greier så vant jeg 500,- Må jeg vinne så og så mye før jeg evt kan ta dem ut? :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...