Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det tar MYE lenger tid.

Tar samme tid ifølge google maps, er 10 mil kortere, noe som vil si mer kronglete veier. Men sikkert mer å se over der enn fra E18

Veien over haukeli/røldal er hvertfall utrolig gøy! Kan jo stoppe på sommerland i bø også då..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho ! Prøvekjørte Yamaha R1 2008 mod i dag. Fy satan for en maskin. =P~=P~=P~

Prøvekjørte en Yamaha FZ6 98hk utgaven her forleden, med effektanlegg, så anslo 100-105 hk, men samma, synes den gikk bra jeg :P Ikke kjørt noe særlig sykkel da, så må nok vende meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor lenge pakket pleier å ligge på oslo letter center ? Pakke fra England har vært der i 4 dager nå. 3 dager over leveringstid :/

Har vært med på alt fra 1 dag til 3 uker. Noen er pakkeball mellom der og "til tollbehandling" og "til importvurdering".

Noen ganger er det stikkontroll, noen ganger mangler det papirer, og noen ganger har de sikkert bare mye å gjøre. Men det mest vanlige etter min erfaring, på pakker med alt i orden, er 2-5 dager. Utenom helger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho ! Prøvekjørte Yamaha R1 2008 mod i dag. Fy satan for en maskin. =P~=P~=P~

Prøvekjørte en Yamaha FZ6 98hk utgaven her forleden, med effektanlegg, så anslo 100-105 hk, men samma, synes den gikk bra jeg :P Ikke kjørt noe særlig sykkel da, så må nok vende meg til det :)

Omtrent det samme som min sykkel har. Rundt 100hk. Jeg har en Yamaha YZF 600R. "Sports touring". :)

R1 fra 2008 har vel 170hk eller noe i den duren. Man merker det for å si det slik ! [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho ! Prøvekjørte Yamaha R1 2008 mod i dag. Fy satan for en maskin. =P~=P~=P~

Prøvekjørte en Yamaha FZ6 98hk utgaven her forleden, med effektanlegg, så anslo 100-105 hk, men samma, synes den gikk bra jeg :P Ikke kjørt noe særlig sykkel da, så må nok vende meg til det :)

Omtrent det samme som min sykkel har. Rundt 100hk. Jeg har en Yamaha YZF 600R. "Sports touring". :)

R1 fra 2008 har vel 170hk eller noe i den duren. Man merker det for å si det slik ! [-o<

Thundercat? Hvordan synes du denne fungerer? Hvordan er det med forsikringa da? Er jo fordel med en del kåpe med tanke på vind mot kropp og bein ja, sett en del på kawa z750, gira på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da orka visst ikkje bmw-en 2 runder rundt nurburgring ikveld.. Skulle egentlig reise heim etter siste runda og taper nå penger på forhåndsbestile hotell, ferjer osv.. Seigt, men er i det minste flott vær så ikveld blir det pilsing på verandaen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thundercat? Hvordan synes du denne fungerer? Hvordan er det med forsikringa da? Er jo fordel med en del kåpe med tanke på vind mot kropp og bein ja, sett en del på kawa z750, gira på den :)

Ja, det stemmer. Har en 00 Thundercat. Første sykkelen min og kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg har planer om R sykkel senere og da er dette en fin "entry level". Har brukt den endel frem og tilbake til jobb (70km totalt) og utrolig lettkjørt og rask sykkel syns jeg. Forsikringa er også veldig billig spør du meg. Betaler 4700,- i året med delkaskodekning.

Anbefaler thundercaten som førstegangssykkel. Har lært veldig mye på den hittil. :)

Hoho ! Prøvekjørte Yamaha R1 2008 mod i dag. Fy satan for en maskin. =P~=P~=P~

Det var nok litt av en tur :P

Forresten, F800r'n blei bytta inn mot en F800GS ;)

Det var veldig morro ! R1'en virket mye lettere enn min 600, noe som overrasket meg veldig. Var overraskende enkel å kjøre også. :)

Bra at du fortsatt har sykkel. Drømmesykkelen er BMW s1000RR. Det er litt av en sykkel !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare bud på 15.000 kr. for E28en. Hva sier dere? Fjerne fra finn.no, EU-godkjenne og kjøre til den blir avskilta en dag?

Vil heller ha den stående utafor enn 15.000 kr. i lomma! Stoler 100% på den, aldri vært noe tull med den driftsikkerhetsmessig (nå som jeg har sagt det, kommer jeg til å få motorstopp om få dager, bare vent, slik er nå min uflaks!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare bud på 15.000 kr. for E28en. Hva sier dere? Fjerne fra finn.no, EU-godkjenne og kjøre til den blir avskilta en dag?

Vil heller ha den stående utafor enn 15.000 kr. i lomma! Stoler 100% på den, aldri vært noe tull med den driftsikkerhetsmessig (nå som jeg har sagt det, kommer jeg til å få motorstopp om få dager, bare vent, slik er nå min uflaks!).

Den begynner å bli litt rusten har jeg sett... Så jeg er ikke sikker... Stadig er det også "bare" en 518. Hadde jeg fått 20, hadde jeg nok solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...