Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Synes den er bra jeg! Aldri fornøyd med batteri på noen telefon, men det kommer an å bruk. Kamera er bra, fin på nettet.

denne bilen ble funnet i et skur og har stått der i livet sitt... hel å pen inni.. alt av lys virker men har ikke prøvd å starte den da jeg ikke vet hvordan pakningene til motoren er... ellers finner ikke biltilsynet noe opplysninger om bilen så dem må lage nye papirer på den når den skal på veien... dette er ikke noe problemer... bilen skal da kun inn til id sjekk som viser at chassinummeret er i orden... har gjort dette mange ganger før...

Høres jo egentlig ut som han har stjålet bilen. Funnet den i et skur, uten papirer... Sketchy! :P

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42898381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med mitt første norske bryllup. Det VAR SÅ KJEDELIG. Håper det er lenge til neste gang...!

:lol: Litt hva du gjør det til sjøl da :P

Joda, bare at først er det 8 timer med kjedelig dritt.

Ferdig med mitt første norske bryllup. Det VAR SÅ KJEDELIG. Håper det er lenge til neste gang...!

Er det ikke noe fest ikveld da? :-P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Orker ikke. Fikk vondt i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med mitt første norske bryllup. Det VAR SÅ KJEDELIG. Håper det er lenge til neste gang...!

:lol: Litt hva du gjør det til sjøl da :P

Joda, bare at først er det 8 timer med kjedelig dritt.

Ferdig med mitt første norske bryllup. Det VAR SÅ KJEDELIG. Håper det er lenge til neste gang...!

Er det ikke noe fest ikveld da? :-P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Orker ikke. Fikk vondt i hodet.

Blir litt gåen av orgelmusikk ja..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 000,- og det uten de ekle felgene m/dekk

Blir jeg diktator skal alle som gir skambud uten å ha prøvekjørt bilen bli kastet ut av riket.

Skal aldri mer ha "ungdomsbil" igjen... Mest slitsomme biler å selge, ever... Arggghhhh.

Da må du kaste ut meg først :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er bra jeg! Aldri fornøyd med batteri på noen telefon, men det kommer an å bruk. Kamera er bra, fin på nettet.
denne bilen ble funnet i et skur og har stått der i livet sitt... hel å pen inni.. alt av lys virker men har ikke prøvd å starte den da jeg ikke vet hvordan pakningene til motoren er... ellers finner ikke biltilsynet noe opplysninger om bilen så dem må lage nye papirer på den når den skal på veien... dette er ikke noe problemer... bilen skal da kun inn til id sjekk som viser at chassinummeret er i orden... har gjort dette mange ganger før...

Høres jo egentlig ut som han har stjålet bilen. Funnet den i et skur, uten papirer... Sketchy! :P

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42898381

Så ut som den der ble solgt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...