Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

U know me! Vil gjerne ha hele vegbanen for meg selv vettu! 120-130 er gull! Tenkte å montere vinger så jeg kan fly litt også :)

Sent from my Nokia 1610 using my newly manicured nails

Husk denne da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin hytte Fish!

Takk takk, Hawkon.. Nå skal ikke jeg ta æren for denne hytta, den tilhører mine svigers. Men det ligger i kortene at min fru skal overta den etterhvert, sammen med sin bror da. Men her er alle gode venner og går godt overens, så det går nok greit. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi-spørsmål:

Når man setter bilen i 1gir, så skjer det ingenting når man slipper ut clutchen, men når man slipper alle pedaler så krabber bilen roooolig fremover... Alle girene funker men det er ingen fremdrift...

Er da clutchen ødelagt?

Pleier å stinke død og fordervelse fra clutcher som slurer.

Forhistorie?

Har lykta svidd siste par dagene men trodde det var bremsene som hang bak... Men ikke luktet "svidd clutch".... Kjørte, stoppet, kjørte videre = null reaksjon....Man får bilen opp i fart...men når man gir gass så bare ruser motoren...akkurat som når man trykker inn clutchen...

Er pedalen til clutchen annerledes nå enn det den var når den var fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lykta svidd siste par dagene men trodde det var bremsene som hang bak... Men ikke luktet "svidd clutch".... Kjørte, stoppet, kjørte videre = null reaksjon....Man får bilen opp i fart...men når man gir gass så bare ruser motoren...akkurat som når man trykker inn clutchen...

Clutchen er ødelagt, grunnen til at motoren ruser er fordi clutchen slurer. Den må byttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge sia var det du handla da? Privat eller butikk?

Hatt den i 9 dager, og har passert 322 kjørte km siden vi hentet den...Kjøpte den privat...

Spørs jo hva dere har skrevet i kontrakta, hvis bilen selges som den står så har du veldig lite og klage over hvis det ikke har kommet nye regler om dette da? Syntes jeg hørte det var prat på noen regler ang. privatkjøp, sjekk det opp :)

Som 316 sier mistenker jeg også at clutchen din har takka for seg desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...