Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke mobb nicket mitt, it's not a choice, it's a lack of options :P

Forresten, dette er vel rett sted å si at knappen under "hurtigsvar" som skal gi meg full redigeringsfunksjonalitet har ordet "redigeringsfunksjonalitet" feilstavet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, spesiser i innleggene deres at dere er etnisk hvite nordmenn. Man kan ikke la Werther tro at de som ikke betaler bøtene er utlendinger....

Etnisk hvit nordlending her!

Som du vet, så skriver du i kontrakten at du har prøvekjørt og besiktiget bilen. En utslitt clutch har du like mye grunnlag for å oppdage som selger har, og det er ditt eget ansvar å besiktige bilen tilstrekkelig før et kjøp.

Når bilen i tillegg er solgt så langt under listepris som den er, så tviler jeg sterkt på at du vil vinne frem med en klage.

I praksis må du si at selger var klar over at clutchen var utslitt med samme forutsetninger som du ikke var klar over at den var utslitt. Det er reinspikka uflaks, og slikt skjer når man kjøper gamle biler.

Bit det i deg, bytt clutch, og smil ;)

Innvandrer / født i Norge:

Ja ser den... er jo snakk om 6lapper... Men vil ikke bruke penger. Jeg som utlending er glad i spare som lusa i veggen.... Jaja får bare fikse bilen selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for funksjonn? Oppdaget her plutselig at jeg kunne trykke inn "vribryteten" til lysene. Hvorfor?

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Det er den ukjent, men populære "jeg mangler klips" problemstillingen :P

Ps....på tide med nye sko fisken?

[ Bilde ]

Da må han jo bytte nick fra fisk til kråkebolle! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for funksjonn? Oppdaget her plutselig at jeg kunne trykke inn "vribryteten" til lysene. Hvorfor?

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Det er den ukjent, men populære "jeg mangler klips" problemstillingen :P

Ps....på tide med nye sko fisken?

[ Bilde ]

Da må han jo bytte nick fra fisk til kråkebolle! :P

Ikke mobb verneskoene mine. :-) Og som dere ser på bildet så er det "blue suede shoes", og det er tøft til å være vernesko!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettsamfunnet burde vært vernet mot slike sko....

Vet at du går med sånne sko hjemme sånn i tilfelle du mister waxboksen på tærne, for slike smerter takler ikke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet i sjøen i Norge for første gang på 5-6år i dag!! Akkurat like kaldt som jeg husket, og skjønte da hvorfor eg ikke har badet i sjøen her på mange år :lol: tipper mellom 10-12 grader i sjøen, max! Friskt da om ikke annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt plaget med at jeg ikke finner ut hva sideskjermene forran kalles på engelsk, hjelp anyone ?!

og hva kalles den metallplata som ligger under bunnpanna på e46 ?

Jørgen, målte 22 grader her i går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettsamfunnet burde vært vernet mot slike sko....

Vet at du går med sånne sko hjemme sånn i tilfelle du mister waxboksen på tærne, for slike smerter takler ikke du.

hm hm hm... den veier en del den boksen faktisk... hahaha og nei faen jeg hater smerter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet i sjøen i Norge for første gang på 5-6år i dag!! Akkurat like kaldt som jeg husket, og skjønte da hvorfor eg ikke har badet i sjøen her på mange år :lol: tipper mellom 10-12 grader i sjøen, max! Friskt da om ikke annet ;)

Har aldri badet sånn på strand / kai etc.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...