Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hmmm... jeg begynner å bli glad for at det ikke finnes ville elg her i DK. Villsvin (kan veie 200 Kg) begynner det imidlertid å bli noen av og de er heller ikke morsomme å kjøre på... :roll:

De går uansett under bilen... Noe annet å få et dyr INN i bilen...

Ja... det er endel mer alvorlig, men et stort villsvin kan faktisk nå en skulderhøyde på 120 cm og da er det som å treffe en stor kampesten. Faren til en god venn traff på slutten av 80-tallet et slikt villsvin på Autobahnen syd for Berlin da han kjørte i 180-200 Km/t i en Ford Scorpio. Han ble kastet ut av bilen og våknet til seg selv over 200 meter inne i en skog langs Autobahnen. Han overlevde ulykken uten alvorlige skader, men bilen var totalvrak.

Er du seriøs når du sier at han fløy ut av bilen, 200meter og overlevde? Nå har du nok blitt lurt gutten min.

Sent from a galaxy far far away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de siste to dagene lurt litt på hvorfor hageslangen har begynt å lekke så mye! Min tanke gikk på at jeg hadde klart det selv da jeg dro den over blomsterbeddet som har masse roser, men neida.. fant grunnen i ettermiddag :P

DSC_0628_zps91b93da2.jpg

DSC_0630_zps96ea1b38.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til en god venn traff på slutten av 80-tallet et slikt villsvin på Autobahnen syd for Berlin da han kjørte i 180-200 Km/t i en Ford Scorpio. Han ble kastet ut av bilen og våknet til seg selv over 200 meter inne i en skog langs Autobahnen. Han overlevde ulykken uten alvorlige skader, men bilen var totalvrak.

Er du seriøs når du sier at han fløy ut av bilen, 200meter og overlevde? Nå har du nok blitt lurt gutten min.

Morsomt med hersketeknikker ("gutten min" etc.) men hvor står det noe om å fly 200 meter? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de siste to dagene lurt litt på hvorfor hageslangen har begynt å lekke så mye! Min tanke gikk på at jeg hadde klart det selv da jeg dro den over blomsterbeddet som har masse roser, men neida.. fant grunnen i ettermiddag :P

[ Bilde ]

[ Bilde ]

:applause: En skikkelig rakker. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mange opplever ett ekstremt sjokk når dem havner i en ulykke. Skal ikke se bort ifra at han faktisk har gått noen meter før hodet klarnet seg. Han kan faktisk ha gått, svimt av og våknet igjen. Det er faktisk ikke så usannsynlig.

Edit; Her kunne den ene ikke gjøre rede for hvor ulykken hadde skjedd da han ble funnet og det ble satt i gang en leteaksjon etter person nr 2. Lest om lignende hendelser flere ganger i media.

http://www.agderposten.no/nyheter/letea ... -1.7989312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i kveld skal jeg innrømme at kjærringa er på arbeid (3 døgn på jobb, 7 døgn fri, 4 døgn på og 7 døgn fri). Det blir veldig "intens" de dagene hun har fri, så jeg nyter de døgnene hun er på jobb. :lol: Misforstå meg riktig, vi har det bra sammen og gjør mye sammen, samtidig er hun veldig aktiv, mens jeg er ekstremt sløv. Jeg liker det litt rolig, gjerne lese en bok eller sitte på bimmers, mens hun er litt mere ADHD, det må skje noe hele tiden, en eller annen form for aktivitet. Hedigvis holder det med å spille litt kort eller slå litt terninger, da er hun fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...