Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

kreosot er fine greier, fikk mine daglige doser av dette da jeg klatret i stolper hele dagen.. Noen med ferske enn andre, med tilhørende kreosot.

Det som funka for meg var å vaske armer og ben samt hender med grønnsåpe og skrubb.

Blackbox/CRC wipes på jobb var greit å få gjort der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kunne ikke Marte oppføre seg og følge landets regler? Måtte hun drikke seg dritings og ikke ha kontroll?Kunne hun ikke ha bedt en venninne og hennes mann følge henne hjem? Den voldtekten kunne lett ha skjedd i Norge og saken hadde likevel blitt henlagt..

Satan du er godt integrert wicky! Ser det er mange som har svart deg, forhåpentligvis ikke mange som støtter deg, men du ser vel forskjellen på å henlegge en sak pga manglende beviser/ord mot ord, kontra å bure noen inne halvannet år for å ha sex utenfor ekteskap når det ikke akkurat var samtykkende sex? Men høl er høl sier vel kanskje du, samtykkende eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kunne ikke Marte oppføre seg og følge landets regler? Måtte hun drikke seg dritings og ikke ha kontroll?Kunne hun ikke ha bedt en venninne og hennes mann følge henne hjem? Den voldtekten kunne lett ha skjedd i Norge og saken hadde likevel blitt henlagt..

Satan du er godt integrert wicky! Ser det er mange som har svart deg, forhåpentligvis ikke mange som støtter deg, men du ser vel forskjellen på å henlegge en sak pga manglende beviser/ord mot ord, kontra å bure noen inne halvannet år for å ha sex utenfor ekteskap når det ikke akkurat var samtykkende sex? Men høl er høl sier vel kanskje du, samtykkende eller ei?

Har du seriøse baller så kom og si sånt face2face? Så kan vi se hvem som blir støttet av hvem :) Jeg kan faktisk ikke bli mer integrert enn det jeg er nå... tror ikke du vet hvor godt integrert jeg egentlig er! Så jeg skal la deg tro at du suger en mopp hver natt kun for å tro at du er bedre enn han muslimen på bimmers!

Fra spøk til alvor, voks opp, se livet fra en annen side enn igjennom pc-skjermen og forstå at verden er bygget på flere forskjellige religioner og ideologier. Ingen av dem samsvarer med den andre, og det eneste alle disse har til felles er uenighetene.

La bimmers være bimmer, ett forum som omhandler bil og medlemmenes lidenskap for ett bilmerke som vekker kjøregleden til en hver sjåfør og la religion være noe folk kan diskutere på pm eller privat når de møtes.

Jeg er iallefall ferdig med å krangle.

Og fredrik, til alle dine patetiske innlegg, håper du en dag får en muslim som inngift i din familie. Det er eneste måten du noensinne klarer å åpne deg for en annen livsretning enn det du selv har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til biler:

Når man slipper gassen, og bilen får et lite tilbakerykk/klunkelyd, hva kan det være?

Motorfeste? Girkassefeste?

Gi bånn gass på høyt turtall i første gir for så å gå hardt på bremsa, eller slippe gassen brått, hvis du hører det smeller eller dunker så er det traversforinga, slik er det på min e39 den må byttes.

Sent from a galaxy far far away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...