Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hørt om mangellapp på eksos? Har simons potte på bilen, men det likte ikke BT ??

Ser ikke hva problemet er når det er godt innenfor DB kravet. Suppehuer !!!

Skrevet

Er nok fordi de TROR den bråker mer enn det den gjør, så du må dessverre vise den til godkjenning... Men har alle BT stasjonene godkjente DB målere?

Skrevet

mangellapp på simons potte? skal da ikke bety noe hvilken potte du har så lenge du er under DB grensa?

Så om man ikke har org eksos og får fiksa hos svendsen eksos så er ikke det godkjent?

Skrevet

Dilemma, hva syns dere? Solgte etpar monoblokker (forsterkere) på FB til en kar som viste seg å være en kompis med eksen i går. Lovte ham et døgn agnrefrist og fikk flere mld om hvor fornøyd han var i går kveld.

I dag har han hatt de med seg og testet en annen plass og etter at han kom hjem er det kun bråk og ulyd i den ene høyttaleren.

Nå sier han at han angrer og vil ha pengene tilbake, er jeg en drittsekk når jeg sier nei?

Skrevet
Noen som har hørt om mangellapp på eksos? Har simons potte på bilen, men det likte ikke BT ??

Ser ikke hva problemet er når det er godt innenfor DB kravet. Suppehuer !!!

Dra på BT, få den godkjent. Problem solved..

Skrevet

Ja fikk det.

Er bare bakpotta som er simons, ellers originalt. Men neeeida. Måtte ha godkjenningspapirer?

Forbanna diktatur dette her. Kan ikke ha annen potte på bilen sin engang uten at man får pes for det?

Blir så forbanna på staten !

Hvor skal jeg få tak i papirer på potta ?

Skrevet

Nei du er ikke drittsekk. Han har skrevet at han likte dem, og da har du ansett handelen som avgjort og oppgjort. Om han i senere tid får noe feil (som han sikkert har fucka opp selv) så kan han ikke klage.

Skrevet
Ja fikk det.

Er bare bakpotta som er simons, ellers originalt. Men neeeida. Måtte ha godkjenningspapirer?

Forbanna diktatur dette her. Kan ikke ha annen potte på bilen sin engang uten at man får pes for det?

Blir så forbanna på staten !

Hvor skal jeg få tak i papirer på potta ?

Slå deg vrang, så lenge avgass og db grensa er innafor så har du ditt på stell =)

Skrevet

I Norge kan du knulle 10 6åringer og få 8mnd fengsel...er ikke det horribelt så vet ikke jeg... men det er vel ikke helt voldtekt det heller?eller er det?oops jeg vet ikke for jeg er muslim og jeg vet ikkeno om hvordan verden fungerer...

8mnd fengsel er iallefall bedre enn et livslangt giftemål for en 8-åring?

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/8aar ... 60149.html

"Det finnes rundt 51 millioner barnebruder i verden."

De er sikkert normalfordelt i mellom verdensreligionene.

Skrevet
Nei du er ikke drittsekk. Han har skrevet at han likte dem, og da har du ansett handelen som avgjort og oppgjort. Om han i senere tid får noe feil (som han sikkert har fucka opp selv) så kan han ikke klage.

Enig med Wicky her. Begge parter var fornøyd, ikke noe å gå tilbake på. Unntaket gjelder selvsagt gåen clutch etter noen dagers bruk, selv om testing/prøvekjøring var mulig. Men det er vel sjeldent clutchen blir slitt på effektforsterkere, så problemstillingen kom kanskje litt på si..

Skrevet
Så det er ok å knulle masse barn? Nå ble jeg faktisk sjokkert over holdningen din.

Så lenge man blir gift er det selvsagt ok, problemet er jo bare at i dette jævla firkanta landet vårt at man ikke får gifta seg med småbarn. Heldigvis kan man reise til muslimske land og omgå dette problemet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...