Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei du er ikke drittsekk. Han har skrevet at han likte dem, og da har du ansett handelen som avgjort og oppgjort. Om han i senere tid får noe feil (som han sikkert har fucka opp selv) så kan han ikke klage.

Enig med Wicky her. Begge parter var fornøyd, ikke noe å gå tilbake på. Unntaket gjelder selvsagt gåen clutch etter noen dagers bruk, selv om testing/prøvekjøring var mulig. Men det er vel sjeldent clutchen blir slitt på effektforsterkere, så problemstillingen kom kanskje litt på si..

oohh ja, selger dekket clutch og bytte :)

Skrevet
Så det er ok å knulle masse barn? Nå ble jeg faktisk sjokkert over holdningen din.

Så lenge man blir gift er det selvsagt ok, problemet er jo bare at i dette jævla firkanta landet vårt at man ikke får gifta seg med småbarn. Heldigvis kan man reise til muslimske land og omgå dette problemet.

ouff...måtte du overnatte hos presten når du var yngre?

Skrevet
Kanskje du har glemt verktøy i motorrommet...

Fadern klarte en gang å glemme en hammer i motorrommet wom til slutt traff vifta og tok seg en rundttur

Sent from a galaxy far far away

Skrevet
Ja fikk det.

Er bare bakpotta som er simons, ellers originalt. Men neeeida. Måtte ha godkjenningspapirer?

Forbanna diktatur dette her. Kan ikke ha annen potte på bilen sin engang uten at man får pes for det?

Blir så forbanna på staten !

Hvor skal jeg få tak i papirer på potta ?

Trenger du ikke. Er den innenfor DB og avgasskravet er den bra nok..

Skrevet
Så det er ok å knulle masse barn? Nå ble jeg faktisk sjokkert over holdningen din.

Så lenge man blir gift er det selvsagt ok, problemet er jo bare at i dette jævla firkanta landet vårt at man ikke får gifta seg med småbarn. Heldigvis kan man reise til muslimske land og omgå dette problemet.

ouff...måtte du overnatte hos presten når du var yngre?

Veit ikkje heilt ka so e rett å svare her.. n1 m8.

Så forresten en camaro (trur eg det var, sånn amrikansk nymotens bil) med modball dekor ved ringen i dag. Kjent?

Skrevet

Trur den var grå mest. To stk som kjørte sammen, trur det var charger begge to, ene med stickers og andre uten.. Hugser den hadde sånn rspct-sticker som mercen din.

Skrevet
Trur den var grå mest. To stk som kjørte sammen, trur det var charger begge to, ene med stickers og andre uten.. Hugser den hadde sånn rspct-sticker som mercen din.

4yjuze2a.jpg ?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Skrevet

Hahahahahah :grin::P

Sorry, klarte ikke dy meg..:-?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...