Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skulle man tenkt slik, så har vi allerede organisasjoner i landet som jobber for å endre på det meste. Norge blir ikke en islamsk stat - ever. Fatter ikke at folk orker å lage slik skremselspropaganda når en hver person med litt mellom ørene vet at nordmenn alltid vil være nordmenn.

Her tar du nok litt feil. Høy innvandring fra u-land til vestlige land gjør at det har blitt og vil bli endringer. Flere muslimer har selv sagt at deres mål er å islamisere Vesten, og dette ser man faktisk en del av i Frankrike og Sverige.

Norge blir neppe en islamsk stat, men med tiden vil man se en endring der folket er satt sammen av ganske mange etnisiteter, og ikke bare hvit. Når de første pakistanerne kom hit rundt 1970 hadde ingen trodd på deg hvis man la fram hvordan Oslo anno 2013 ser ut. Fram til 1960 hadde det knapt vært en neger i Oslo. Så det skjer mye på bare en generasjon!

Framtiden ser man i fødselsstatistikkene, og muslimer føder flere barn enn vestlige kvinner. Dette er en konsekvens av feminismen og likestillingen.

Jeg pleier å sammenligne USA anno 1900 med Europa i dag. Enorme folkevandringer som på sikt forandrer en relativt homogen gruppe (jada, jeg kjenner til krigen mot indianerne) til en gryte bestående av immigranter fra forskjellige verdenshjørner. USA i dag er jo ikke så hvitt lenger - den svarte og meksikanske befolkningen har jo eksplodert og satt de hvite i mindretall.

Dette skjer også i Europa (se bare på London!) - dessverre er dette en ønsket utvikling fra politikere, og har nok en sammenheng med "hvit skam". Det har blitt stuerent å være anti-hvit.

Vesten er i endring, og det blir spennende å se på sikt om man kan unngå borgerkriger. Vi fikk jo en forsmak på det i Sverige i mai/juni.

Skrevet
Har full overskikt over byens skipstrafikk fra leiligheten til dama ;) OM jeg er ute en runde så skal jeg stikke ned på kaia og ta bilde når dere kommer!

Jeg forventer å se 30-40 BMW'r på rekke og rad snart i Kr.Sund. Kommer garantert på TV'n :D

Hehe, det var så sykt mye folk på kaia at biler kom omtrent ikke frem! Så nei, det fikk du nok ikke se ;)

Skrevet

Like gøy hver gang jeg skal hente prøveskilter til m5'n!

Dama: Merke?

Meg: BMW

Dama: Modell?

Meg: M5

Dama: .... ehm... M..5..? er det... navnet?

:lol:

Skrevet

Skal jeg love deg ;) skal se om jeg får byttet clutch før septembertreffet, om ikke så blir det iallefall litt oppgraderinger til vintern, ikke voldsomme utgifter da jeg har blitt voksen og fornuftig og skal kjøpe meg leilighet (kan likesågodt skyte meg selv i foten, eller i lommeboka, svir like mye) men den får nok skilter til våren iallefall ;)

Skrevet

Noen som vet om noen bildelagrings tjeneter på nett ala Dropbox? Må ver gratis, har brukt opp plassen i Dropbox så :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet
Skal jeg love deg ;) skal se om jeg får byttet clutch før septembertreffet, om ikke så blir det iallefall litt oppgraderinger til vintern, ikke voldsomme utgifter da jeg har blitt voksen og fornuftig og skal kjøpe meg leilighet (kan likesågodt skyte meg selv i foten, eller i lommeboka, svir like mye) men den får nok skilter til våren iallefall ;)

Nice! Hvite skilter kler den mer enn røde skilter :P

Skrevet
Noen som vet om noen bildelagrings tjeneter på nett ala Dropbox? Må ver gratis, har brukt opp plassen i Dropbox så :P

Har du invitert venner? :P For da får du MYE mer plass :P tror jeg har 250gb nå :P

Skrevet

Har du invitert venner? :P For da får du MYE mer plass :P tror jeg har 250gb nå :P

Nei det har jeg ikke, skal sjekke dette ut :D

Skrevet

mydudepu.jpg

Slik så det ut fra kontoret vårt når jeg var i Dubai. Det var absolutt gøy å ha sett stedet, men egentlig synes jeg det er oppskrytt og til dels smakløst (i mange former)

Skrevet

Så di trenger bare å inviteres? :) var inne på Dropbox å såg 5 ting å gjør for å få mer plass, så får gjør det etter kveldsvakten :D Takk skal du ha.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...