Tzunami Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Joda, har det, men jobber ut august, selv om jeg vil hente ut de siste 14 feriedagene mine...
wicky124 Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 nå snakka jeg jo ikke til deg... jeg snakka til en annen..som jeg synes er hyggelig. Og som blir lurt av viasat...er det deg? nei det er det ikke... Over til noe mer spennende... Jeg vil ha rc-bil! Jeg vil ikke betale mer enn 1000kr og den skal være rask og kul! hvem kan skaffe meg det?
Thundercoil Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Hentet nye komfyren i går. Virket fint i går, og når jeg slo den på nå, virker plutselig ikke lyset inni. Jævlig irriterende. 6,499 kostet den.
Haukefer Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 nå snakka jeg jo ikke til deg... jeg snakka til en annen..som jeg synes er hyggelig. Og som blir lurt av viasat...er det deg? nei det er det ikke... Over til noe mer spennende... Jeg vil ha rc-bil! Jeg vil ikke betale mer enn 1000kr og den skal være rask og kul! hvem kan skaffe meg det? Kjøp elektrisk vertfall, bare vas me det der nitro greiene... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
hermanoo90 Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Hentet nye komfyren i går. Virket fint i går, og når jeg slo den på nå, virker plutselig ikke lyset inni. Jævlig irriterende. 6,499 kostet den. morro... har vel returret/angrerett osv ?
rublings Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Forbannade Gjensidige. Byttet forsikring i juni fra DNB, og nå får jeg brev fra Statens Vegvesen om avskiltning pga manglende forsikring, eller "varsel om inndragning av kjennemerker". Har de virkelig klart å kansellere min forsikring hos DNB men ikke registrere seg selv som mitt forsikringsselskap? Betalt har jeg og. Løkhoder.
Thundercoil Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Hentet nye komfyren i går. Virket fint i går, og når jeg slo den på nå, virker plutselig ikke lyset inni. Jævlig irriterende. 6,499 kostet den. morro... har vel returret/angrerett osv ? Står at pæren regnes som reservedel og dekkes ikke av garanti. Men kan nå høre. Ovnen var veldig god da, men er jo ikke bra for inntrykket av kvaliteten. Hehe.
hermanoo90 Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Hentet nye komfyren i går. Virket fint i går, og når jeg slo den på nå, virker plutselig ikke lyset inni. Jævlig irriterende. 6,499 kostet den. morro... har vel returret/angrerett osv ? Står at pæren regnes som reservedel og dekkes ikke av garanti. Men kan nå høre. Ovnen var veldig god da, men er jo ikke bra for inntrykket av kvaliteten. Hehe. Hvis du kjøpte en helt NY kmfyr, og en lyspære går etter 1 dag har du rett på å heve kjøpet, slitedel eller ikke =) Hvilken butikk =)?
Thundercoil Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Expert. Heter det bonus Expert kanskje? Det var en Gorenje i sort. Men det kan også være feilspenning fra min side. Leiligheten her er ikke helt stabil og det blinker i lampene når man slår på diverse. Hehe.
RS-Heggem Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Forbannade Gjensidige. Byttet forsikring i juni fra DNB, og nå får jeg brev fra Statens Vegvesen om avskiltning pga manglende forsikring, eller "varsel om inndragning av kjennemerker". Har de virkelig klart å kansellere min forsikring hos DNB men ikke registrere seg selv som mitt forsikringsselskap? Betalt har jeg og.Løkhoder. Om du f.eks har en 08 modell registrert i 07, og bestiller ny forsikring på en 08 modell, så kan faktisk ikke BT knytte forsikringen (som går som normalt) til din bil. Er jo en mulighet.. Ellers ser det ut som touringen forsvinner nå også.. :'(
fish Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 morro... har vel returret/angrerett osv ? Står at pæren regnes som reservedel og dekkes ikke av garanti. Men kan nå høre. Ovnen var veldig god da, men er jo ikke bra for inntrykket av kvaliteten. Hehe. Hvis du kjøpte en helt NY kmfyr, og en lyspære går etter 1 dag har du rett på å heve kjøpet, slitedel eller ikke =) Hvilken butikk =)? Det er helt feil Hermanoo, du har ikke rett til å heve kjøpet. Forhandler har rett til å utbedre en feil eller skade. Det er når forhandler ikke greier å utbedre en feil/skade, at du har rett til å heve kjøpet.
rublings Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Forbannade Gjensidige. Byttet forsikring i juni fra DNB, og nå får jeg brev fra Statens Vegvesen om avskiltning pga manglende forsikring, eller "varsel om inndragning av kjennemerker". Har de virkelig klart å kansellere min forsikring hos DNB men ikke registrere seg selv som mitt forsikringsselskap? Betalt har jeg og.Løkhoder. Om du f.eks har en 08 modell registrert i 07, og bestiller ny forsikring på en 08 modell, så kan faktisk ikke BT knytte forsikringen (som går som normalt) til din bil. Er jo en mulighet.. Ellers ser det ut som touringen forsvinner nå også.. :'( Ser ikke helt hva du mener her. De får jo skiltnummeret, da bør det være rimelig enkelt å finne riktig bil. Menmen, kan vel kanskje være SVV sin feil også, men holder en knapp på Gjensidige. Har forferdelig erfaring med de aller fleste forsikringsselskap. Aldri vært helt fornøyd.
316 Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Røde biler... Ja, er det fint eller ikke? Kjør debatt!
Anbefalte innlegg