Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er H/B/L??

Så det ble et lite tastetrykk feil der, men regner med at de fleste skjønte at det skulle stå D og ikke L ;)

Men nå kan jeg like greit måle opp selv, var bare en spontanting jeg skulle likt og vite klokken 2 i natt,

Høyre/bak/langsgående?

:applause::applause:

Skrevet
jah...så var det dette med innvandreruflaks...De fleste fikk vel med seg dekk-problematikken min tidligere idag...Vel jeg kranglet en del med Dekk1 Ensjø rundt oppdraget...de fikk jo ikke montert dekkene... og bilen stod på bukken uten hjul..og de ville ha meg til å betale 1200kr for jobben... når de egentlig ikke utførte jobben...jeg nektet å betale, men sa jeg kunne betale 400kr om de byttet om på dekkene igjen og balanserte dem... jaja det gikk greit det...

Senere på kvelden skulle jeg kjøre en tur...kom meg 10min fra lillestrøm når dekktrykksensoren klikket i vinkel...joda.. ene bakhjulet hadde punktert..jaujau...jeg som nettop hadde tatt ut jekk og dekk fra bilen for å dra bort og støvsuge nedi der... Så da var det bare å vente på falck som skulle komme kjapt...

[ Bilde ]

Satt og ventet...så kom politiet....og påstod at bilen var begjært avregistrert siden det var manglende innbetaling på omreg...joda...her har du vognkortet med rett eier.... "nei det kanke stemme fordi systemet vårt sier noe annet".... så sa jeg "åssen kan jeg få utstedt ett vognkort om jeg ikke har alt i orden på bilen??" Nei det kunne hun ikke svare på... Så jeg sa de skulle sjekke i AutoSys og med tollvesen og biltilsynet og komme med en mer vettug løsning, for skiltene mine skal de ikke få... Jeg sendte sms til 2282 med regnr og der kom det opp at alt var ok etc...

De satte seg i bilen og kom tilbake etter 10min og sier "ja vi har fått ett annet hasteoppdrag så vi drar. hadet" og ga meg vognkortet tilbake... jaja jeg vant den :)

Så kom omsider falck bilen...og kjørte oss til Ila dekk... der kostaterte de at det nye dekket jeg kjøpte for 1mnd siden..jo den var det bare å kaste...den hadde fått skader i veggen så den var bulkete og jævlig... jaja.. kl var 2045...de stengte 2100...kjapt hjem fra brobekk til lillestrøm, hente nytt dekk så tilbake..montere og kjøre videre... Kjørte så tilbake til lillestrøm...og i rælingstunnellen punkterte jeg faen meg på andre bakhjulet....

Men nå er jeg så dritt lei at jeg bare ga faen og kjørte fort hjem! Så nå må jeg ut på shopping imorgen og skaffe meg nytt felgsett..

Det var da fælt. Hva skjedde med CLS-felgene?

ja as...det er fælt :( CSL felga ble solgt tidligere i sommer med grei fortjeneste! (Kona trengte ny veske :lol: ) Men angrer på at jeg solgte dem... Får skaffe meg noen slike igjen....

Skrevet

hvilke felger skal jeg kjøpe til e46'en?!?? Nesten umulig oppgave å finne noe rimelig og tøft som ikke er helt mainstream :P

Skrevet
316: var det deg jeg møtte i elverum igår? :grin: det kryr ikke akkurat av knall-røde passater :mrgreen:

Kjørte lilla e36 coupe :roll:

Det var meg vettuuuu! ;-)

Skrevet
316: var det deg jeg møtte i elverum igår? :grin: det kryr ikke akkurat av knall-røde passater :mrgreen:

Kjørte lilla e36 coupe :roll:

Det var meg vettuuuu! ;-)

Da skal jeg prøve å hilse neste gang :)

Skrevet

Hehehe... det er åpenbart ikke alle som er like bekymret for kreftfaren med nox-partikler i eksosen når man dynotester et dieselmonster uten skikkelig ventilasjon... :lol:

Skrevet
hvilke felger skal jeg kjøpe til e46'en?!?? Nesten umulig oppgave å finne noe rimelig og tøft som ikke er helt mainstream :P

Sliter en del med det samme selv :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...