Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm. Statens Vegvesen kan du få gratis av meg altså. Irriterer meg grenseløst at de skal være så inkonsekvente når det kommer til ombygginger. Det som blir godkjent på et sted i landet er helt uaktuelt på et annet sted. Helt utrolig at det går an å ha den holdningen der! Skulle da virkelig tro at de var i stand til å ta de samme vurderingene, men det er tydeligvis for mye forlangt.

Skrevet
  Jørgen Lie skrev:
Noen som har erfaring med Volk Racing hjul?? Er det replica-hjul, som blir fort slitt/ødelagt/flasser osv??

En kompis som lurer på å handle.:)

Dette er en gammel post, men jeg klarer ikke å la være å svare.

Volk lager felger som ANDRE kopierer.

TE37-replica finner du på så mange japsebiler at du vil ikke tro det. Til og med GS har sin egen kopi av den (D22/44).

De er kjent for god kvalitet og lav vekt - en felg til en Mazda MX-5 i TE37 veier under 6 kilo - og sist jeg sjekka pris kosta dem rundt 20 lapper i 15".

Volk/Rays er rå greier - enkelt og greit :)

Skrevet
  haybimmsen skrev:
Blir så forbanna når de skriver strøkent på ei slik annonse...

D e ikke rart folk blir lurt for tiden :evil:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43176398

Forstår ikke helt hva som er strøkent på den. Interiøret er i lørver, og det er rust på den, i tillegg til elektroniske feil.

Lurer på om han forstår mangelen på logikk i å skrive "strøken", for så å ramse opp feil.

Bare å gratulere.

Skrevet
  dal-z skrev:
hvilke felger skal jeg kjøpe til e46'en?!?? Nesten umulig oppgave å finne noe rimelig og tøft som ikke er helt mainstream :P

Volk er alltid en vinner. Få har råd til dem :P

Skrevet

Jeg ringte Dekk1 Ensjø og presenterte feilen...hvordan kan 3 av 4 dekk løsne fra felgen? De hadde tatt av alle dekkene og montert dem på igjen, og etter en time så løsner alle.. og dekkene blir ødelagte... Og han sier "ja kanskje du ikke kan kjøre" jeg bare javel...?

Før jeg dro på Modball fikk jeg dem til å montere to nye dekk bak og balansere dem...Det funka ikkeno særlig..måtte stoppe på ett annet verksted 30km senere og balansere dem på nytt, og det fungerte hele veien til Milano! Dette kunne han heller ikke skjønne... de gjør ingenting feil!

Så sier han "225/30-20 dekk er ulovlige og umulige å montere på 8,5toms felg, det er derfor de løsna! De er bare passende på 7,5toms felg" Han sa også at "vi fyller luft til 3,5bar også ned til 3bar for å justere lufttrykket, eller nei jo vi fyller først til 4bar".. Sjokkluft var visst ikke bra for dekkene...

Men enden på visa ble at jeg fikk tilbake de 400kr jeg betalte dem for å balansere dekkene.. Men jeg tapte 500kr på Falck redning og ett stk nytt dekk til 1200kr...

"Ja hva vil du da?hvorfor ringer du?klager du på de 400kr?Er det de du vil ha tilbake?Bare kom og hent de 400kr du *huhh...*"

Også la dem på.....

Så ja...Dekk1 Ensjø.... næææh....

Skrevet

Haha, ja... Føles som du punkterer annen hver uke, blir stoppet av politiet tre ganger i uken osv. Jeg har punktert èn gang på 7 år (og det var stillestående) samt blitt stoppet av politiet kanskje 10 ganger totalt på 500 000km... :P

Skrevet
  wicky124 skrev:
Hverdags helt jeg as...haha :P

Siden ingen har tatt til orde før om dette - det kan ikke være karma som kommer og biter deg i rævva? :P

Og 316: Jeg håper virkelig du banka i bordet nå. :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...